Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Idag skulle han komme kjørende. Vi bor 8 timer unna hverandre i bil. Har ikke møtt han på en mnd. Dater enda😊 Datteren hans har bursdag idag og kl 15 idag skrev han at han ikke har samvittighet å ikke stille i bursdagen hennes og ikke kommer. Helt forståelig, men hadde gledet meg..😟 jeg har barn selv og forstår de kommer først. Men med avstand, begge har barn og møter skal klaffe med samvær, jobb og alt - er vel dette dødfødt? Har møtt han i 2-3 mnd nå.  

Anonymkode: bca81...d2e

AnonymBruker
Skrevet

Det kan nok gå, men det krever planlegging og både evne og vilje til forståelse fra begge parter.

Og så er det vel litt dumt av ham å avtale å komme til deg akkurat på bursdagen til datteren, det blir på en måte bare feil å planlegge å prioritere deg akkurat den dagen. Men han er vel nyforelsket og hadde lyst til å se deg, og så slo fornuften og samvittigheten inn litt sent. :) Det dumme her er jo at han skaper unødvendige forventninger som ikke oppfylles. 

Jeg vil si at en skuffelse av denne typen ikke er nok til å gi opp et ellers godt forhold. Men dersom det gjentar seg noen ganger at han svikter deg pga. ting han burde vært klar over på forhånd hadde jeg kanskje begynt å se annerledes på det. 

Anonymkode: 962c0...7b5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lang avstand? Nope. 

Anonymkode: e2ff4...40c

Skrevet

8 timer med bil hadde ikke vært aktuellt uansett hvor perfekt han er. Finn deg en nærmere der du bor

Gjest Catalina Culès
Skrevet

8 timer, nei aldri om jeg hadde giddet.

AnonymBruker
Skrevet

8 timer og dere sitter fast med barn begge to? Virker tungvint. Men når det er sagt er det ikke alltid avstanden det kommer an på. Jeg datet en mann som bodde like ved meg, men allikevel ikke kunne treffe meg mer enn hver 14. dag... så det handler vel mest om prioriteringer. Dersom dere mener det er verdt det får dere det til. Men syns også det var dumt av ham å avtale å møte deg på datterens bursdag. Han burde virkelig prioritere datteren her, og jeg hadde faktisk mistet respekten for ham om han ikke gjorde det. 

Anonymkode: a292d...322

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...