Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør jeg :( En deilig ferie er i ferd med å ta slutt, og jeg gruer meg til å starte opp igjen i morgen. Det skjer etter hver ferie! Bruker de to siste feriedagene til å grue meg. Er det flere som har det sånn? Verken elsker eller hater jobben min, har det helt greit der. Tror kanskje at årsaken til at jeg gruer meg er at jeg sover så vanvittig dårlig og lite natten før jobb og må stå opp tidlig.

Anonymkode: 60f91...e3b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men det handler mye om at jeg ikke trives så godt på jobben lenger, synes alt går treigt, og at medarbeidere irriterer meg. En periode tenkte jeg at jeg kanskje bare trengte en pause, men jeg ser nå at en ferie ikke engang hjelper.

Har brukt påskeferien på å slenge inn et par nye jobbsøknader, så håper på resultater.

Anonymkode: c4741...763

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gruer meg også. Jeg elsker ferie og frihet. Elsker å være oppe sent, sove lenge og bare gjøre det jeg vil, men sånt blir det jo ikke penger av. Hverken elsker eller hater jobben min, den er helt grei.

Anonymkode: b2f98...e79

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør. Jeg begynner på ny jobb, i et nytt land, med mennesker jeg aldri har møtt før, på et språk jeg ikke kan, med et tema jeg bare såvidt har tatt borti. Ganske redd for at jeg ikke er godt nok forberedt, og at de ikke vil være fornøyd med meg. 

Men, vi må bare trekke pusten dypt og gjøre så godt vi kan. Som regel går det jo bra, og så lenge man trives med jobben og kollegaene, så går det fint når man kommer seg over mandagskneika, hvertfall for min del :)

Anonymkode: 870cd...21e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og, får alltid sånn liten angstfølelse. Vet ikke hvorfor, trives i jobben min. 

Anonymkode: 62d7a...b83

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gruer meg! Tilbake til den kjipe hverdagen, tidlig opp, lange jobbdager, trøtt og sliten :( 

Anonymkode: c990b...ec7

Skrevet

Jeg er også sånn, men jeg går på skolen... Har vært som dette de 3 siste årene på vgs. Helt forferdelig fordi det går utover søvnen min

Skrevet

Jeg er en endelig-mandag-person, så jeg for min del ser fram til det - selv om det er tirsdag :P

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men jeg hater jobben min så gruer meg til hver eneste arbeidsdag. 

Anonymkode: e2b3f...1ba

Skrevet

Overhodet ikke, gleder meg til å komme igang igjen. Dette har nok litt å gjøre med mitt nye kontor med utsikt over fjorden og byen. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sykemeldt i to uker før en uke med ferie. Ingen har gjort arbeidsoppgavene mine mens jeg har vært borte, og sjefen har mast regelmessig om jeg snart kommer tilbake. Jeg gruer meg vanvittig mye til å komme tilbake i morgen.

Anonymkode: 99e2d...5ed

Skrevet

Ikke egentlig. Trives på praksisplassen. Det eneste jeg gruer meg til er om jeg kommer meg i seng tidlig nok og våkner tidlig nok :fnise: Har snudd litt på døgnet nå i påska.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...