Gå til innhold

Var på date med en som så ut som en narkoman...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg gikk på date om dagen. Fyren jeg møtte så rett og slett ut som en person som hadde levd et veldig hardt liv utseendemessig. Han så gammel ut men han var bare 46 år. Så ut som om han var 70. Verste var at han var hyggelig, og han var intreressert, men jeg kan ikke ta til takke med alt heller. Men er det slik at en som har levd som narkoman ser ut som det? Noen som har erfaring med dette? 

Anonymkode: 90c10...e16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har sikkert hiv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, MajorasMaske skrev:

Han har sikkert hiv.

uff, kunne tro det.. så slik ut. Fælt å si da... men jeg ble rett og slett skremt av hvordan han så ut... 

Skrevet

Det vet du vel strengt tatt ikke før du blir ordentlig kjent med fyren. Noen kan også ha sykdommer som gjør at man ser sliten ut og eldes fortere, man vet aldri

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Prestekragen skrev:

Det vet du vel strengt tatt ikke før du blir ordentlig kjent med fyren. Noen kan også ha sykdommer som gjør at man ser sliten ut og eldes fortere, man vet aldri

Jeg ble skeptisk ja. Han så ut som en narkoman. Var 46 år. Men det så ut som om han var gammel  mann stakkars... han så veldig utmagret ut. Hud og hår så slitent ut. Jeg reagerte på alt med utseende hans. Stakkars. Men jeg våger ikke å gi han en sjanse til å bli kjent pga det. Kjipt å føle at en overflate skal gjøre at jeg ikke tør å bli mer kjent, men her er det snakk om at han ser syk ut. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble skeptisk ja. Han så ut som en narkoman. Var 46 år. Men det så ut som om han var gammel  mann stakkars... han så veldig utmagret ut. Hud og hår så slitent ut. Jeg reagerte på alt med utseende hans. Stakkars. Men jeg våger ikke å gi han en sjanse til å bli kjent pga det. Kjipt å føle at en overflate skal gjøre at jeg ikke tør å bli mer kjent, men her er det snakk om at han ser syk ut. 

Stakkars, kanskje du kunne spurt om det faktisk gikk bra med han

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du være så sikker på at han er 46 og ikke 67 eller 69?

Fort gjort å skrive feil vet du ;)

Anonymkode: 8edb0...d04

• Liker 4
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg gikk på date om dagen. Fyren jeg møtte så rett og slett ut som en person som hadde levd et veldig hardt liv utseendemessig. Han så gammel ut men han var bare 46 år. Så ut som om han var 70. Verste var at han var hyggelig, og han var intreressert, men jeg kan ikke ta til takke med alt heller. Men er det slik at en som har levd som narkoman ser ut som det? Noen som har erfaring med dette? 

Hvorfor sier du ja til å gå på date med slike ..så kommer du her etterpå? ..wtf

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo være et utall grunner til at han ser gammel ut for alderen. Han kan jo som du sier ha en fortid som narkoman. Han kan ha hatt en veldig dårlig livsstil, han kan ha hatt en type yrke som er hardt for huden, han kan ha en sykdom osv. 
Hvis du liker fyren, så kan du jo kanskje ha en date til og rett og slett spørre?

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Xcase33 skrev:

Hvorfor sier du ja til å gå på date med slike ..så kommer du her etterpå? ..wtf

jeg hadde bare sett bilder av han på nettet. Reagerte på han der og, men på noen bilder så var han ikke til å reagere sånn på. Jeg har ikke den store selvtillit og tenkte at jeg skulle se hva det var og gi han en sjanse. Tenkte at han var mulig bare litt uheldig med sitt utseende, men nå har jeg fått kalde føtter etter å ha sett han inreal. men han var hyggelig ellers. 

Skrevet

Spør han om han er syk? 

Hvordan var tennene hans? De pleier jo å røpe endel. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Antoinette skrev:

Spør han om han er syk? 

Hvordan var tennene hans? De pleier jo å røpe endel. 

Det så ut som om han hadde falske tenner... Kroner... De var knallhvite..og jeg dro kjensel på at de kunne være fake pga en ting... jeg har en krone selv på en tann jeg slo ut da jeg var liten med uhell. Det er en skade, og det handler ikke om at jeg har vært narkoman. For jeg har levd et sunt og fint liv uten rusmidler. Men jeg kan tenke meg at han kan ha kroner på tennene fordi han har levd et hardt liv...

Gjest Sugemerke
Skrevet

Kan du ikke bare spørre han om han har lyst å date noen som er så fordomsfull som deg? Jeg regner med du er kvitt fyren temmelig kjapt. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Sugemerke skrev:

Kan du ikke bare spørre han om han har lyst å date noen som er så fordomsfull som deg? Jeg regner med du er kvitt fyren temmelig kjapt. 

ja jeg er tydeligvis ganske kresen... Sikkert for kresen men .. jeg manglet helt tiltrekning... Føler ikke litt tiltrekning engang... ikke bittelitt... kjipt.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

ja jeg er tydeligvis ganske kresen... Sikkert for kresen men .. jeg manglet helt tiltrekning... Føler ikke litt tiltrekning engang... ikke bittelitt... kjipt.

Synes det høres ut som du er villig til å gi folk sjanser tross alt utseendet. Det er alt man kan spørre om. Bra av deg. Men finner du han ikke tiltrekkende overhodet etter å ha møtt han er det ikke mye du kan gjøre med det. Dropp ham og finn noen du i det minste har litt lyst på

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel helt fair at du ikke tiltrekkes av han? Du gav han en sjangs, det funket ikke, da dropper man det. Null stress. Bare si fra til han på en ok måte, at du ikke følte den rette kjemien eller noe sånt. 

Anonymkode: 780c5...dac

AnonymBruker
Skrevet

Helt OK at du ikke ble tiltrukket av han, men hva er dette å lage en tråd av? 

Anonymkode: 7e521...f63

• Liker 7
Skrevet

Jeg har en venninde, det er et år mellom oss men folk tror alltid at hun er min mor... Ikke noe rus med henne heller dårlig kosthold og gener.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Forundret.. skrev:

Jeg har en venninde, det er et år mellom oss men folk tror alltid at hun er min mor... Ikke noe rus med henne heller dårlig kosthold og gener.

Jeg har ikke høy selvtillit selv. Har blitt mye dumpet fordi menn mangler den "brusende følelsen" for meg. Derfor gikk jeg på date med en som ikke så noe spesiellt bra ut, men jeg tenkte at han kunne sjarmere på sin måte. Ga han en sjanse fordi han var lett å skrive med. Er vel ikke noe galt i å gi folk sjansen for å finne ut. 

Det er ikke sikkert at han har vært narkoman osv. Det kan jo være feil. Kan være helt andre årsaker til at han rett og slett er uheldig med sitt utseende. Trist men sant. 

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg vist bilde av han til noen av mine beste støttespillere rundt meg... og de synes at han ser klart ut som en tidligere rusmisbruker / eksnarkoman. De trodde det ikke var så ille på forhånd før de fikk se bilde. Da de fikk se bildet fikk de sjokk sa de. De synes at det så ut som verste sort narkoman. Bildene de fikk se var bilder jeg fikk fra han på meldinger etter daten. Han sendte noen nye bilder av seg selv.. Det er jo synd i han, men magefølelsen om at han har levd et hardt liv eller har en sykdom eller noe er nok redd.. Han er kledd som en narkoman... eller sånn typisk som en narkoman vil gå kledd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...