Gå til innhold

Hva betaler du månedlig til Get/Altibox/Canal Digital

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har laveste bredbånd, opptaksboks til 99,- pr mnd og Start 150,- som gjør at jeg har tv kanaler. Belastes noe på husleien i Sameiet, og får faktura på noe. Totalt så betaler jeg 960,- pr mnd til GET. Satans dyrt synes jeg, så lurer på hva andre betaler, om sameiet rett og slett aldri har reforhandlet avtalen vi har. 

Anonymkode: 9d644...c77

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som om dere har dårlig avtale. Der jeg bodde før var det mulig å velge Get, og betalte et sted mellom 600-700 kr pr måned for HDPVR (opptaksboks) og høy hastighet på bredbåndet.

Her jeg bor nå finnes det ikke sameieavtale og jeg må bruke Canal Digital. Koster 1000 kr for opptaksboks (og sikkert noen andre funksjoner jeg ikke benytter meg av)

Anonymkode: 1c95d...f55

AnonymBruker
Skrevet

Snakket med Get nå, og 150,- pr mnd er for ekstra kanaler man egentlig ikke trenger. Og prisen har økt med 80,- pr mnd siden januar. Styret skal få en liten jobb her, ja! Må nok revurdere opptaksboksen, å heller følge med på når programmer er igjen. 

Anonymkode: 9d644...c77

Skrevet

Jeg har internett og tv inkl GET-boksen, og betaler ca 550,- kr i måneden for det. Har 150 i hastighet på internett, altså en av de bedre. TV vet jeg ikke, har vel bare den vanlige pakken alle i borettslaget har, kan ikke huske jeg har bestilt noe annet. Det er mer enn nok tv-kanaler i alle fall.

Borettslaget har avtale og rabatter hos GET, det ser jeg er fratrukket på fakturaen hver mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...