AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #1 Skrevet 17. april 2017 Har fått endel "usynlig" hår i ansiktet - ikke bare vanlig dun, men lyse hår her og der. Hva anbefaler du for å få fjernet dette? Voks? Isåfall hvilken type? (har ikke råd til salongbehandling, er sstudent.., så må være noe jeg kan fikse selv hjemme) Anonymkode: bfc83...643
Antoinette Skrevet 17. april 2017 #2 Skrevet 17. april 2017 (endret) Jeg bruker epilator, gjør det alltid om kvelden på nyrenset hud. Avslutter med iskaldt vann for å roe ned huden samt serum og nattkrem som jeg alltid gjør. Huden blir silkemyk og make-upen sitter bedre. Endret 17. april 2017 av Antoinette 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #3 Skrevet 17. april 2017 Tråd. Søk på threading på YouTube. Anonymkode: 13d4c...b79
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #4 Skrevet 17. april 2017 1 time siden, Antoinette skrev: Jeg bruker epilator, gjør det alltid om kvelden på nyrenset hud. Avslutter med iskaldt vann for å roe ned huden samt serum og nattkrem som jeg alltid gjør. Huden blir silkemyk og make-upen sitter bedre. Bruker du en spesiell en til ansiktet? Anonymkode: 21bba...ee3
Antoinette Skrevet 17. april 2017 #5 Skrevet 17. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bruker du en spesiell en til ansiktet? Anonymkode: 21bba...ee3 Nei, bruker Silk Epil fra Braun. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #6 Skrevet 17. april 2017 Jeg bruker faktisk Veet hårfjerning. Har hørt at det ikke er anbefalt, men selv med min sensitive hud så har jeg aldri "brent" meg på dette (pun intended). Har egentlig bare dun her og der, men det på overleppen er ganske langt og dermed litt skjemmende og i tillegg synes jeg at make-upen legger seg finere. Det eneste man bør passe på er å ha det på kortere enn angitt (jeg tørker vekk etter rundt 2 min) og teste på et lite område først så man er sikker på at man tåler det. Anonymkode: a3ab2...6f5 1
rockering Skrevet 19. april 2017 #7 Skrevet 19. april 2017 Laserbehandling hos klinikk Skånsomt & effektivt, fjerner hårene permanent
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #8 Skrevet 19. april 2017 Barbermaskinen til typen 🙊 aldri vært så glatt før 🙊👍 Anonymkode: 2db0b...977
Antoinette Skrevet 20. april 2017 #9 Skrevet 20. april 2017 TS, vært obs på endel tullesvar i denne tråden. Du skal for all del ikke bruke Veet hårfjerningskrem i ansiktet eller en barbermaskin beregnet på menn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå