Gjest Elseby13 Skrevet 17. april 2017 #1 Skrevet 17. april 2017 Jeg kjøpte sminke fra en selger i Kina og kvaliteten var elendig. Sminken satt ikke på ansiktet overhodet og det er vel første bud for sminke? Så jeg ga en stjerne og skrev hvorfor jeg var misfornøyd. Da begynte jeg å motta lange tårevåte mails fra selger om hvor fattig hun er og hvor mye min negative feedback ødelegger for henner. Jeg fikk tre sånne lange meldinger om hennes elendige liv. Tilslutt bare ga jeg henne 5 stjerner for å bli kvitt maset! Har noen opplevd det samme? Hva gjør man egentlig?
A4-livet Skrevet 17. april 2017 #2 Skrevet 17. april 2017 Du ignorerer og blokkerer mailadressen til selger. Det er jo selvfølgelig bare tull det selger skriver, og nå som du har gitt god tilbakemelding vil flere bli lurt. Om det er mulig ville jeg endret tilbake til én stjerne. 33
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #3 Skrevet 17. april 2017 Og på grunn av sånne som deg som gir etter fortsetter hun dette skvipet. Du har virkelig ingenting å klage over når du oppfordrer til slik oppførsel. I tillegg bidrar du til at flere kjøper fra henne. Håper du er fornøyd med deg selv. Du kan blokkere mailadressen hennes og du kan rapportere til Ebay. Anonymkode: ec4fe...867 20
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #4 Skrevet 17. april 2017 Ja har opplevd dette flere ganger. Noen selgere er ikke riktig rette der . En sa jeg skulle få penger tilbake om jeg gav henne ny stjerner. Jeg gjorde det for å få tilbake pengene, men angrer nå. Skulle ikke gjort det da jeg da lurer andre kjøpere. KOmmer ikke til å gjøre det mer Anonymkode: 1af48...886 2
occultatum Skrevet 17. april 2017 #5 Skrevet 17. april 2017 Dette er ikke tvang. Heller mild manipulering.. Du burde holde på den opprinnelige feedbacken du ga og blokke epostadressen hennes. 9
TheGirlWhoWaited Skrevet 17. april 2017 #6 Skrevet 17. april 2017 Dette er selvfølgelig ikke tvang, du hadde flere andre muligheter for å "bli kvitt maset" enn å gi fem stjerner. Hun bor i Kina for pokker, hva skal hun liksom få gjort mot deg?? 12
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #7 Skrevet 17. april 2017 Det er ingen tvang å score. Jeg har alltid vært kjempefornøyd, men glemmer alltid å gi feedback Man får det man betaler for. Har kjøpt sminke fra Kina og kvalitet er dårlig, så du burde styre unna makeup derfra. Skjønnhetsprodukter er det mest sannynlige piratvarer. Anonymkode: 3105a...c11 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #8 Skrevet 17. april 2017 Du må slutte å være så naiv. Det er praktisk talt ingen sjanse for at man får original vare når man bestiller noe direkte fra Kina på Ebay, og med stor sannsynlighet er det fullt av giftige og kreftfremkallende ingredienser. Det er ingen kontroll på slikt der. Du får prise deg lykkelig over at det var så dårlig at ikke du fikk brukt det når du likevel kjøpte. Epostene burde du bare latt være å lese. Anonymkode: 2ffdd...7f0 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #9 Skrevet 17. april 2017 Skal du kjøpe billig og god kvalitetssminke fra Asia, hold deg til merker og selgere fra Korea. Da er du trygg! Kina-sminke kan være proppfull av dritt som ikke burde være i menneskekroppen. Koreanske varer er trygge, de tar hudpleie og kosmetikk utrolig seriøst. Anonymkode: 0c10a...3f4 3
Gjest Yellowrose Skrevet 17. april 2017 #10 Skrevet 17. april 2017 Det er veldig dumt å gi flere stjerner enn fortjent fordi da går flere folk i fella.
QQbaby Skrevet 17. april 2017 #11 Skrevet 17. april 2017 2 timer siden, Elseby13 skrev: Jeg kjøpte sminke fra en selger i Kina og kvaliteten var elendig. Sminken satt ikke på ansiktet overhodet og det er vel første bud for sminke? Så jeg ga en stjerne og skrev hvorfor jeg var misfornøyd. Da begynte jeg å motta lange tårevåte mails fra selger om hvor fattig hun er og hvor mye min negative feedback ødelegger for henner. Jeg fikk tre sånne lange meldinger om hennes elendige liv. Tilslutt bare ga jeg henne 5 stjerner for å bli kvitt maset! Har noen opplevd det samme? Hva gjør man egentlig? Synes det var bra av selger å gi deg litt perspektiv på at ikke alle har det like lett her i livet. I tillegg er du kravstor når du forventer kvalitet men ikke er villig til å betale for det. Håper du fikk deg en lærepenge.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #12 Skrevet 17. april 2017 Har fått flere slike mailer jeg og, sletter de med god samvittighet. Selger de ting som ikke er brukbare så får de akseptere når de får dårlig rating. Anonymkode: 885dc...e01 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #13 Skrevet 17. april 2017 Jeg gir konsekvent ikke stjerner eller evalueringer på Ebay. Jeg gav god omtale til en selger for noe tid tilbake. Når tingen var brukt gikk den i oppløsning grunnet dårlig arbeid. I ettertid skulle jeg gjerne ha endret eller fjernet vurderingen jeg gav, men det lar seg visst ikke gjøre De ber jo om evaluering før du får varen, og enkelte spør igjen og igjen. Slik ts har opplevd dette, så er det vel mulig å sende skaen over til ebay? Anonymkode: 8006e...ca8
God Dag Skrevet 17. april 2017 #14 Skrevet 17. april 2017 Jeg forventer full refundering av pengene jeg betalte, først da gir jeg positiv tilbakemelding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå