Gå til innhold

Hvordan er buksene fra Tiger Of Sweden i størrelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker som regel S/M i jeans, men hvordan er buksene fra Tiger Of Sweden i størrelse? Jeg lurer fordi jeg ser en som selger jeans fra Tiger i størrelse 26, men 26 er vel XS? Er de små, normale eller store i størrelse? 

Takk på forhånd :) 

Anonymkode: 645b3...686

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har bare en, var litt frem og tilbake i prøverommet. Kommer an på om det er highwaist eller vanlig også...

Anonymkode: 7a357...b48

AnonymBruker
Skrevet

Tiger of Sweden er en tight modell, men normale i str. Bruker du S/Men, vil str 26 funke bra😊. Den blir stram, men er fleksibel å veldig deilige å ha på😊

Anonymkode: 293d7...9a0

Skrevet (endret)

Jeg bruker str. 34/xs i bukser og har Tiger of Sweden jeans i str. 26. Sitter fint på meg, kanskje litt vid i livet når den ikke er nyvaska, men passe over rumpa. Tror 26 vil bli for smått om du bruker S/M. 

Endret av Kladd
Skrevet

Jeg er bred over rumpen og hoftene så jeg måtte opp i str 28-29 i tiger of sweden bukser. Vanligvis er jeg str S/M, så det kommer an på kroppsfasongen din! Venninnen min er S og hun bruker str 26, men er slankere rundt hoftene og ikke samme rumpe som meg :) Er rimelig fornøyd med mine! Har hatt de i snart 2 1/2 år og det er først nå jeg vurderer å kjøpe nye da fargen har blitt vasket ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...