Gå til innhold

Å være kinky?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En del beskriver seg selv som kinky, gjerne i innlegg som omhandler fetisjer, stillinger og sex-tips. Noen ganger sitter jeg igjen med inntrykket av at "kinky" brukes  på alt som ikke dreier seg om vanlig misjonær. Kan noen utdype mer hva som skiller en kinky person fra en helt ordinær, person? Hva gjør deg kinky? 

Anonymkode: 34cc2...9f2

AnonymBruker
Skrevet

Fetisjer!

Anonymkode: 61899...12e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg og mannen min sin sex er kinky siden vi liker fisting og analsex, og at han spanker meg på rumpa og drar meg hardt i håret. Vet ikke jeg. For noen er det kanskje kinky og for noen ikke, for oss er det normalt da. Tipper det kommer an på hvem som spør :)

Anonymkode: a6e67...c4b

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En del beskriver seg selv som kinky, gjerne i innlegg som omhandler fetisjer, stillinger og sex-tips. Noen ganger sitter jeg igjen med inntrykket av at "kinky" brukes  på alt som ikke dreier seg om vanlig misjonær. Kan noen utdype mer hva som skiller en kinky person fra en helt ordinær, person? Hva gjør deg kinky? 

Anonymkode: 34cc2...9f2

Med kinky sex menes ukovensjonell sex, altså sex som er litt mer "uvanlig". Det menes ofte praksis av seksuelle fetisher. Hva som oppleves kinky er vel høyst individuelt selv om definisjonen hentyder sex utenom det vanlige. Så kan vi spørre oss selv hva som egentlig er uvanlig sex....

Skrevet
1 time siden, Coolaid skrev:

Med kinky sex menes ukovensjonell sex, altså sex som er litt mer "uvanlig". Det menes ofte praksis av seksuelle fetisher. Hva som oppleves kinky er vel høyst individuelt selv om definisjonen hentyder sex utenom det vanlige. Så kan vi spørre oss selv hva som egentlig er uvanlig sex....

I tillegg er "uvanlig sex" noe helt annet nå enn for 20, 30, 40 år siden..

Oralsex er "vanlig sex" i dag, men det var det ikke på 50-tallet. 

Gjest Coolaid
Skrevet
1 time siden, Rotemor skrev:

I tillegg er "uvanlig sex" noe helt annet nå enn for 20, 30, 40 år siden..

Oralsex er "vanlig sex" i dag, men det var det ikke på 50-tallet. 

Ting har forandret seg men folk var ganske "frekke" før i tiden også... det er bare at ingen vet at det var det... da var det ikke internet og sosiale medier... folk holdt kjefte om det de gjorde..... oralsex har vært praksis for 20, 30 og 40 år siden også. 50 tallet..ting var litt mer konservativt da.. da var det homsene som var perverse...

Skrevet
20 minutter siden, Coolaid skrev:

Ting har forandret seg men folk var ganske "frekke" før i tiden også... det er bare at ingen vet at det var det... da var det ikke internet og sosiale medier... folk holdt kjefte om det de gjorde..... oralsex har vært praksis for 20, 30 og 40 år siden også. 50 tallet..ting var litt mer konservativt da.. da var det homsene som var perverse...

Ja, nettopp:) 

Gårsdagens perversiteter er dagens kinky ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...