Gå til innhold

Bruk av glidemiddel.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 17.4.2017 den 16.24, AnonymBruker skrev:

Hvilket glidemiddel anbefaler dere?  

Anonymkode: 49750...6b9

Apotekene selger RFSU, og den blå tuben som heter "Magic glide" syns jeg er helt fantastisk. Har prøvd mye rart før dette, og desverre mange som svir, eller gir allergisk reaksjon, selv om de reklamerer med det motsatte.  Jeg bruker den ved runking, og samboeren bruker den på klitoris, de første minuttene før hun får i gang nok smøring selv. Hun liker også at jeg bruker litt glidemiddel når jeg masserer brystvortene hennes. 

Anonymkode: e27c3...733

Skrevet

Har alltid litt glidemiddel tilgjengelig, som regel så er jeg våt nok men noen ganger er jeg bare litt klam selv om jeg er veldig kåt. Bruker det også om jeg bare skal gi typen en runk ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker det sjelden, men om det er nødvendig så blir det brukt. En sjelden gang blir jeg ikke tistrekkelig våt uansett hvor kåt jeg er. Mannen tar det heldigvis ikke personlig og forstår at dette er noe jeg ikke har kontroll over :) 

Anonymkode: e4e10...931

AnonymBruker
Skrevet

At dama ikke blir våt og må trenge glidemiddel er bare patetisk. Er hun ikke kåt nok - og dermed må ha glidemidde - får hun bare stå over sex.

Anonymkode: 22a86...767

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At dama ikke blir våt og må trenge glidemiddel er bare patetisk. Er hun ikke kåt nok - og dermed må ha glidemidde - får hun bare stå over sex.

Haha chill, bare teit å prøve å fornærme folk :fnise:

Bruker glidemiddel hver gang, blir litt våt når jeg er superkåt, men som regel ikke våt nok (har funket med mindre peniser, men samboern er så stor at jeg bare rifter + han har kort streng og den røk pga nettopp dette, så glidemiddel er alfa omega, aldri hatt så digg sex før:alice: :rodmer: j22

Anonymkode: ca6bf...9dc

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du aner hvertfall ikke hva du snakker om. Pga p-pillene mine blir ikke ikke jeg alltid våt nok, men jeg er fortsatt kåt. Guuud, så patetisk jeg er, a. 

Anonymkode: 87b17...b8d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det fra kondomeriet til 159,-kr funker kjempebra, har eksem og er supersensitiv, det fungerer kjempebra og er billig i lengden :) 

Anonymkode: ca6bf...9dc

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Patetisk forsøk på å provosere 😂

Anonymkode: 8b423...480

• Liker 2
Gjest C0smos
Skrevet

Normalt å bruke glidemiddel, har det alltid tilgjengelig selv. Adri hatt så bra sex før, + slipper å stresse over rifter. En bivirkning av prevensjon er jo tørrhet i skjeden, så dette er vanlig. Annbefaler også den fra kondomeriet :) 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du aner hvertfall ikke hva du snakker om. Pga p-pillene mine blir ikke ikke jeg alltid våt nok, men jeg er fortsatt kåt. Guuud, så patetisk jeg er, a. 

Anonymkode: 87b17...b8d

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker det sjelden, men om det er nødvendig så blir det brukt. En sjelden gang blir jeg ikke tistrekkelig våt uansett hvor kåt jeg er. Mannen tar det heldigvis ikke personlig og forstår at dette er noe jeg ikke har kontroll over :) 

Å kalle damer for patetisk pga dette, er bare dumt. Men som mann kan man nok noen ganger "miste trua" om dama ikke blir våt, iallefall om det er et nytt forhold, og tidligere partnere ikke hadde det problemet. Jeg har det iallefall sånn, og når glidemiddeltuben må frem, kommer gjerne tvilen. Og det kan nok være negativt for min tenning, dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Er tørr som en ørken når jeg går på p-pilla uansett. Uten glidemiddel hadde det ikke blitt noe sex mens jeg bruker prevensjon.

Anonymkode: 8fbec...46e

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er tørr som en ørken når jeg går på p-pilla uansett. Uten glidemiddel hadde det ikke blitt noe sex mens jeg bruker prevensjon.

Anonymkode: 8fbec...46e

Du har ikke vurdert annen form for prevensjon? For meg virker det jo litt selvmotsigende å bruke prevensjon som har såpass negativ innvirkning på seksuallivet....

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Resignert skrev:

Å kalle damer for patetisk pga dette, er bare dumt. Men som mann kan man nok noen ganger "miste trua" om dama ikke blir våt, iallefall om det er et nytt forhold, og tidligere partnere ikke hadde det problemet. Jeg har det iallefall sånn, og når glidemiddeltuben må frem, kommer gjerne tvilen. Og det kan nok være negativt for min tenning, dessverre.

Ja kan sikkert tolkes slik. Men hvordan min kropp fungerer handler ikke alltid om mannen da. Man må faktisk noen ganger stole på hva partneren sier. Og jeg håper han ikke driver å sammenligner meg med tidligere partnere. Jeg gjør jo ikke det med han. Sexen vi har handler om oss, ikke om hva de vi har vært med før gjorde og hvor våte/stive de ble :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Resignert skrev:

Du har ikke vurdert annen form for prevensjon? For meg virker det jo litt selvmotsigende å bruke prevensjon som har såpass negativ innvirkning på seksuallivet....

Alle hormonelle prevansjonsmidler har dette som bivirkning, alternativet er jo kondom da.

Anonymkode: 930ad...268

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...