Gjest Anonym Bruker Skrevet 17. april 2017 #1 Del Skrevet 17. april 2017 (endret) Mange vil nok hevde at forutsetning for eit vellykket samleie er at dama er tilstrekkelig kåt og våt,...og "smørefunksjonen " inntakt, ...For ellers så blir samleie heller en skuffelse,og ubehageleg....Løysningen blir å nytte kunstig smøremiddel,men synes kvinnfolka at ein med fordel kan bruke det.... Endret 17. april 2017 av Anonym Bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #2 Del Skrevet 17. april 2017 Bruker det hver gang. Anonymkode: 87df0...76f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athleisure Skrevet 17. april 2017 #3 Del Skrevet 17. april 2017 Har ikke behov for det jeg. Hva er grunnen til at enkelte må bruke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #4 Del Skrevet 17. april 2017 Jeg vil ikke at han jeg har sex med skal trenge å bruke det. Hadde sex med en som hadde veldig lang penis en gang å det var bare ubehagelig. Det skal ikke være sånn at han skal måtte presse hardt for å komme inn. Anonymkode: b427e...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 17. april 2017 #5 Del Skrevet 17. april 2017 1 minutt siden, marengsi skrev: Har ikke behov for det jeg. Hva er grunnen til at enkelte må bruke det? Jeg gikk på medisiner som gjorde at jeg omtrent ikke blir våt lengre. Så her brukes det glidemiddel for at jeg ikke skal bli sår. Det er kjipt, fordi jeg ble så våt før, og jeg savner det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 17. april 2017 #6 Del Skrevet 17. april 2017 1 minutt siden, marengsi skrev: Har ikke behov for det jeg. Hva er grunnen til at enkelte må bruke det? Noen sliter med egenproduksjon av smøremiddel. Er ikke verre enn det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Bruker Skrevet 17. april 2017 #7 Del Skrevet 17. april 2017 (endret) 7 minutter siden, Zzyzx skrev: Noen sliter med egenproduksjon av smøremiddel. Er ikke verre enn det. Ja, Og at ein har problem med egenproduksjon treng vel nødvendigvis ikkje bety at ein ikkje er tilstrekkeleg kåt....Dette er en problemstilling som damer bør vera bekjent av ? Endret 17. april 2017 av Anonym Bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 17. april 2017 #8 Del Skrevet 17. april 2017 Akkurat nå, Anonym Bruker skrev: Ja, Og at ein har problem med egenproduksjon treng vel nødvendigvis ikkje bety at ein er kåt....Dette er en problemstilling som damer bør vera bekjent av ? Nei, man kan være så kåt man vil, men likevel er det noen som sliter med naturlig glid. I de tilfellene er glidemiddel helt nødvendig. Jeg kan ikke snakke for andre kvinner, men for min egen del så foretrekker jeg helt klart å bruke glidemiddel framfor et smertefullt samleie. Mangel på glid er ikke helt behagelig for mannen heller, så vidt jeg har forstått. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #9 Del Skrevet 17. april 2017 Det er litt rart hvordan mange ser på det som en nedtur og en skam å bruke glidemiddel, nesten som om hele livet deres er mindre verdt hvis de bruker glidemiddel. Noen trenger ekstra glid på grunn av sykdom, medisin, alder eller en dårlig dag der kroppen ikke samarbeider. Ved stor penis kan også glidemiddel gjøre sexen flere hakk bedre og man kan ta seg en kjappis uten oppvarming. For andre er ikke glidemiddel et must eller noe de trenger, men noe som gjør sexen enda bedre. Det blir en del av leketøykassa for å spice opp sexlivet. Uansett er det faktisk ingen skam eller noe nederlag å bruke glidemiddel, uansett grunn. Hvorfor dømme? Hovedsaken er jo at folk har bra sex og koser seg. Anonymkode: cb4d8...e09 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 17. april 2017 #10 Del Skrevet 17. april 2017 10 minutter siden, Zzyzx skrev: Nei, man kan være så kåt man vil, men likevel er det noen som sliter med naturlig glid. I de tilfellene er glidemiddel helt nødvendig. Jeg kan ikke snakke for andre kvinner, men for min egen del så foretrekker jeg helt klart å bruke glidemiddel framfor et smertefullt samleie. Mangel på glid er ikke helt behagelig for mannen heller, så vidt jeg har forstått. Nope. Røyk strengen slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #11 Del Skrevet 17. april 2017 Jeg blir irriterende våt, så det trengs ikke her ihvertfall. Men bruker det ved fisting og analsex da. Anonymkode: fe4d6...972 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 17. april 2017 #12 Del Skrevet 17. april 2017 Brukte det alltid da vi brukte kondom, men nå suger jeg han stort sett for å få nok glid. Jeg synes glidemiddel fort kan bli litt mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #13 Del Skrevet 17. april 2017 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: Nope. Røyk strengen slik. Huffda. Jeg og typen hadde veldig mye sex en sommer, mye sånn "litt her og der" hver eneste dag og da rakk jeg ikke alltid å bli våt. Han fikk så mange rifter (spesielt strengen) at når de grodde ble forhuden trang. Det ble dermed et vedvarende problem, uansett hvor våt jeg var så fikk han rifter. Til slutt ble det slik at når vi hadde sex, så trengte han nesten en uke å komme seg på igjen. Nå, 3 år senere, måtte han fjerne hele forhuden sin pga den var så trang 😣 Anonymkode: fe4d6...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 17. april 2017 #14 Del Skrevet 17. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huffda. Jeg og typen hadde veldig mye sex en sommer, mye sånn "litt her og der" hver eneste dag og da rakk jeg ikke alltid å bli våt. Han fikk så mange rifter (spesielt strengen) at når de grodde ble forhuden trang. Det ble dermed et vedvarende problem, uansett hvor våt jeg var så fikk han rifter. Til slutt ble det slik at når vi hadde sex, så trengte han nesten en uke å komme seg på igjen. Nå, 3 år senere, måtte han fjerne hele forhuden sin pga den var så trang 😣 Anonymkode: fe4d6...972 Damn. Jeg har hatt et problem med litt for stram streng i over et tiår. Det har fått hakk i seg og utvidet seg sakte men sikkert - alltid litt smertefullt. Runker jeg mye en periode blir det svakheter i den, som ofte fører til nye hakk. Så skulle ha sex etter ei uke med så alt for mye runking, og hun var litt grådig og satte seg for hardt ned på kuken. Kjente bare det nappet litt, så stod blodspruten! Imponerende mye blod, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #15 Del Skrevet 17. april 2017 Ved stimulering av klitoris så er glidemiddel alfa omega for meg. Ellers må man jo kontinuerlig smøre seg selv fra skjeden. Anonymkode: e5a1a...8d2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #16 Del Skrevet 17. april 2017 Jeg er ikke så kjent med bruk av glidemiddel under vanlig sex, har liksom aldri hatt behov for det tidligere for jeg blir egentlig veldig våt naturlig. Men kjæresten har så stor penis at sex er garantert å gjøre vondt for meg og gjøre meg sår i skjeden dersom jeg ikke er skikkelig våt. Jeg må derfor jobbes skikkelig med både med slikking og fingring og få orgasme før vi kan ha sex, hvis ikke får jeg smerter, blir sår og ender opp med å ikke kunne ha sex på flere dager.. en kjappis er ikke fysisk mulig å gjennomføre uten at jeg blir sår, og det blir derfor ytterst sjeldent jeg kan tilby han en kjappis. Skulle gjerne gjort det oftere da han har stor sexlyst/behov. Hvilket glidemiddel anbefaler dere? Anonymkode: 49750...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #17 Del Skrevet 17. april 2017 Jeg bruker rett og slett babyolje. Det koster lite og er lettilgjengelig. Anonymkode: e5a1a...8d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Bruker Skrevet 17. april 2017 #18 Del Skrevet 17. april 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke så kjent med bruk av glidemiddel under vanlig sex, har liksom aldri hatt behov for det tidligere for jeg blir egentlig veldig våt naturlig. Men kjæresten har så stor penis at sex er garantert å gjøre vondt for meg og gjøre meg sår i skjeden dersom jeg ikke er skikkelig våt. Jeg må derfor jobbes skikkelig med både med slikking og fingring og få orgasme før vi kan ha sex, hvis ikke får jeg smerter, blir sår og ender opp med å ikke kunne ha sex på flere dager.. en kjappis er ikke fysisk mulig å gjennomføre uten at jeg blir sår, og det blir derfor ytterst sjeldent jeg kan tilby han en kjappis. Skulle gjerne gjort det oftere da han har stor sexlyst/behov. Hvilket glidemiddel anbefaler dere? Anonymkode: 49750...6b9 Kondomeriet har mange fine varianter,som ein trykt kan anbefale......Og gjir garantert en helt annen nytelse for begge parter ! Endret 17. april 2017 av Anonym Bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Bruker Skrevet 17. april 2017 #19 Del Skrevet 17. april 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er litt rart hvordan mange ser på det som en nedtur og en skam å bruke glidemiddel, nesten som om hele livet deres er mindre verdt hvis de bruker glidemiddel. Noen trenger ekstra glid på grunn av sykdom, medisin, alder eller en dårlig dag der kroppen ikke samarbeider. Ved stor penis kan også glidemiddel gjøre sexen flere hakk bedre og man kan ta seg en kjappis uten oppvarming. For andre er ikke glidemiddel et must eller noe de trenger, men noe som gjør sexen enda bedre. Det blir en del av leketøykassa for å spice opp sexlivet. Uansett er det faktisk ingen skam eller noe nederlag å bruke glidemiddel, uansett grunn. Hvorfor dømme? Hovedsaken er jo at folk har bra sex og koser seg. Anonymkode: cb4d8...e09 Helg enig med deg der ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse Skrevet 13. mai 2017 #20 Del Skrevet 13. mai 2017 På Monday, April 17, 2017 den 14.52, AnonymBruker skrev: Ved stimulering av klitoris så er glidemiddel alfa omega for meg. Ellers må man jo kontinuerlig smøre seg selv fra skjeden. Anonymkode: e5a1a...8d2 Ja, glidemiddel er fint til mye mer enn penetrering! Det har nesten magisk effekt når du tar det på fingertuppene, og gnir de mest følsomme stedene. Menn burde også prøve, istedenfor vanlige ronkemetoden. Du får mye bedre kontroll på orgasmen, og sterkere nytelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå