AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #41 Skrevet 25. mai 2017 3 minutter siden, Antoinette skrev: Lano lukter dritt. Er det det intimsåpe handler om, at det skal lukte godt? Anonymkode: d3247...6f9
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #42 Skrevet 25. mai 2017 Man skal IKKE bruke såpe i underlivet. Skjeden er selvrensende, men den er veldig sensitiv. Bruk av såpe gjør at kroppen må overkompensere for å holde det rent og friskt, og det fører igjen til et dårlig "inneklima"... Med økt lukt og fare for infeksjoner. Det er en ond sirkel. Jeg har ikke hatt soppinfeksjoner etter at jeg sluttet å vaske meg med såpe. Vasker meg litt med mild såpe i lysken, men bare rundt kjønnsleppene. Jeg har også fått høre at det både lukter og smaker bra. Anonymkode: 8471f...474
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #43 Skrevet 25. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man skal IKKE bruke såpe i underlivet. Skjeden er selvrensende, men den er veldig sensitiv. Bruk av såpe gjør at kroppen må overkompensere for å holde det rent og friskt, og det fører igjen til et dårlig "inneklima"... Med økt lukt og fare for infeksjoner. Det er en ond sirkel. Jeg har ikke hatt soppinfeksjoner etter at jeg sluttet å vaske meg med såpe. Vasker meg litt med mild såpe i lysken, men bare rundt kjønnsleppene. Jeg har også fått høre at det både lukter og smaker bra. Anonymkode: 8471f...474 Du får det heller ikke av dusjsåpe, får en det av såpe så bruker en for mye såpe. Fordi en vasker seg for ofte. Anonymkode: d3247...6f9 1
Kinno Skrevet 25. mai 2017 #44 Skrevet 25. mai 2017 http://www.tv2.no/underholdning/9148570/ Dette må du bare prøve deg fram til selv. Det hjelper ikke at vi sier "ikke bruk det, bruk heller det" for ingen er like her heller. Noen tåler vanlig såpe, noen tåler ingenting. Men uansett hva man foretrekker så vil jeg fortsatt sette spørsmålstegn ved nødvendigheten av såpevask i det hele tatt. Den oljen fra Aco inneholder Canola Oil..og det er jo vanlig rapsolje så hvis du vil spare noen gryn så sjekk kjøkkenskapet først. Alle oljer funker. Kokosolje lukter jo himmelsk i tillegg. Selv brukte jeg vanlig såpe i mine "yngre dager." Slet mye med vond lukt og kobla ikke årsaken i det hele tatt. Hadde nok BV uten at jeg visste det. Vi hadde ikke internett i gamle dager. Så begynte jeg med intimvask og ting ble bedre. Etter at jeg bikka 30 begynte soppen å komme. . Kroppen og underlivet endres med åra, det er bare sånn det er. Nå bruker jeg bare Asan ytterst når jeg har mens, aldri noe innenfor kjønnsleppene. Mannen klager aldri og syns jeg lukter deilig.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #45 Skrevet 25. mai 2017 I yngre dager brukte jeg god gammeldags håndsåpe når jeg dusjet, også i underlivet. Heller ikke det ga meg problemer. Men jeg foretrekker dusjsåpe. Viktig å ikke overdrive det med såpe, så slipper en problemer. Riktignok så smører dama meg inn med intimsåpe når vi dusjer sammen. Men det er absolutt ikke nødvendig. Vanlig dusjsåpe er ikke noe problem. Anonymkode: d3247...6f9
Gjest Athleisure Skrevet 25. mai 2017 #46 Skrevet 25. mai 2017 (endret) Hvordan klarer dere å ikke vaske underlivet?? Det er jo blod og lignende som skaper lukt, hvordan blir man kvitt det da? Og etter sex, hvordan fjerne dere alt gørret og lukt uten såpe? Kan man forresten bruke parfyme i underlivet, for bedre lukt? Endret 25. mai 2017 av Athleisure
Mippi Skrevet 25. mai 2017 #47 Skrevet 25. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: I yngre dager brukte jeg god gammeldags håndsåpe når jeg dusjet, også i underlivet. Heller ikke det ga meg problemer. Men jeg foretrekker dusjsåpe. Viktig å ikke overdrive det med såpe, så slipper en problemer. Riktignok så smører dama meg inn med intimsåpe når vi dusjer sammen. Men det er absolutt ikke nødvendig. Vanlig dusjsåpe er ikke noe problem. Anonymkode: d3247...6f9 Ikke snakk om å ta et hint der nei... 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #48 Skrevet 25. mai 2017 17 minutter siden, Mippi skrev: Ikke snakk om å ta et hint der nei... Anonymkode: dd885...4f6 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #49 Skrevet 25. mai 2017 47 minutter siden, Mippi skrev: Ikke snakk om å ta et hint der nei... Det er ikke noe hint, og heller ikke mer nødvendig av den grunn Anonymkode: d3247...6f9
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #50 Skrevet 25. mai 2017 51 minutter siden, Mippi skrev: Ikke snakk om å ta et hint der nei... Og du bør kanskje ta hintet etter artikkelen som jeg la ut Anonymkode: d3247...6f9
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #51 Skrevet 25. mai 2017 Jeg vasker bare med vann, ikke såpe. Bruker ikke intimsåpe heller, føler det er bortkastet penger. Fikk det bekreftet via TV2 i dag. Jeg er helt ren, og lukter ingenting. Anonymkode: 1bd59...db0
Arabella Skrevet 25. mai 2017 #52 Skrevet 25. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vasker bare med vann, ikke såpe. Bruker ikke intimsåpe heller, føler det er bortkastet penger. Fikk det bekreftet via TV2 i dag. Jeg er helt ren, og lukter ingenting. Anonymkode: 1bd59...db0 Følelser skal man ikke kimse ad. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #53 Skrevet 25. mai 2017 3 minutter siden, Arabella skrev: Følelser skal man ikke kimse ad. Funny. Anonymkode: 1bd59...db0 1
Mippi Skrevet 25. mai 2017 #54 Skrevet 25. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Og du bør kanskje ta hintet etter artikkelen som jeg la ut Anonymkode: d3247...6f9 Eh, nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå