AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #1 Skrevet 17. april 2017 Hei! Jeg har sett en film for ikke så lenge siden (tror jeg), men jeg klarer ikke komme på hva den heter, å nå får jeg ikke sove før jeg finner ut av det... Det jeg husker er at den er muligens litt gammel, og at det er et punkt i filmen der det "går opp et lys" for hovedpersonene (?) at lyden de har hørt på kommer fra saturns ringer, og at noe muligens er blitt sendt dit/noe kommer fra der?... Høres jo helt tullete ut når jeg skriver dette, men håper noen har mere peiling enn meg! Anonymkode: b0216...7b7
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #4 Skrevet 17. april 2017 24 minutter siden, SemperFi skrev: Fra 80 tallet? Har sett gjennom den lista, men ingen så kjent ut! Egentlig tror jeg ikke den er så gammel. Også kan det være en serie og, eller noe jeg har drømt. Får uansett ikke sove Anonymkode: b0216...7b7
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #6 Skrevet 17. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Contact? Anonymkode: b4c6a...89c nei :/ Anonymkode: b0216...7b7
Mippi Skrevet 17. april 2017 #7 Skrevet 17. april 2017 (endret) 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har sett en film for ikke så lenge siden (tror jeg), men jeg klarer ikke komme på hva den heter, å nå får jeg ikke sove før jeg finner ut av det... Det jeg husker er at den er muligens litt gammel, og at det er et punkt i filmen der det "går opp et lys" for hovedpersonene (?) at lyden de har hørt på kommer fra saturns ringer, og at noe muligens er blitt sendt dit/noe kommer fra der?... Høres jo helt tullete ut når jeg skriver dette, men håper noen har mere peiling enn meg! Anonymkode: b0216...7b7 Er ikke dette en av de siste episodene i serien The OA? SPOILER!!! Dette skjer på slutten i The OA; Hovedpersonen vil ikke høre på lydene som en mann spiller for henne, men når han likevel spiller denne lyden for henne så gjenkjenner hun lyden. Det er lyden hun hører hver gang mannen som spiller lyden dreper henne. Dette er bilder fra serien, den heavy metall-musikken er selvfølgelig ikke den lyden som ble spilt. Lyden; Endret 17. april 2017 av Mippi 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #8 Skrevet 23. april 2017 På 4/18/2017 den 0.28, Mippi skrev: Er ikke dette en av de siste episodene i serien The OA? SPOILER!!! Dette skjer på slutten i The OA; Hovedpersonen vil ikke høre på lydene som en mann spiller for henne, men når han likevel spiller denne lyden for henne så gjenkjenner hun lyden. Det er lyden hun hører hver gang mannen som spiller lyden dreper henne. Dette er bilder fra serien, den heavy metall-musikken er selvfølgelig ikke den lyden som ble spilt. Lyden; JA!!! Tusen takk :D Jeg hadde egentlig funnet ut at det må ha vært en drøm, men du klarte det :D Anonymkode: b0216...7b7
Mippi Skrevet 23. april 2017 #9 Skrevet 23. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: JA!!! Tusen takk :D Jeg hadde egentlig funnet ut at det må ha vært en drøm, men du klarte det :D Anonymkode: b0216...7b7 Bare hyggelig Håper jeg ikke spolerte noe da jeg røpet hva som er bakgrunnen for det som blir vist i klippet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå