Gå til innhold

sjekke opp en annen kvinne...

Anbefalte innlegg

Gjest BlandaDrops
Skrevet

Hvordan bør jeg gå frem, har noen tips til hvordan man flirter med andre jenter?

Er ganske ny på dette med lesbisk sjekking og lurer på om jeg kan få noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lesbisk ja , du må vel være direkte og prøve og grave pg spørre i samtaler uten og vere direkte typ : kunne du vert samme med en dame ?? Eller si rett ut du er interesser i mere en vennskap

AnonymBruker
Skrevet

Det enkleste og safeste er kanskje å bare gå steder der du vet det er mange homofile først. Ellers: møt blikket til folk. Du merker ofte på blikket hvilken type interesse folk har for deg. Både hos andre kvinner og menn. 

Anonymkode: 7801d...fdd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker både menn og kvinner, men foretrekker kvinner :) Synes ikke det er så forskjellig fremgangsmåte når det kommer til kjønn. Seff er det greit å vite om jenta liker jenter. Husk at det ikke finnes et fasitsvar på hvordan en skeiv jente 'skal se ut'. Skeive jenter er forskjellige. Prøv og møt blikket deres. Skeive jenter ser på deg på en annen måte enn heterofile jenter ;) Når det er sagt, man kan flørte med heterofile jenter også.

Og dette er cheesy, men sant: bare vær deg selv. Smil, le og tull med henne. Vær blid. Og passer det seg, ta henne forsiktig på skulderen, o.l. Så kan du se hvordan hun reagerer. 

Anonymkode: 1294b...25b

AnonymBruker
Skrevet

SMIL! 

falt pladask for en dame som smilte til meg, og det var alt liksom. Det sa bare pang, og jeg har likt henne siden! :ler:

Møt blikket hennes og smil, si hei. Om hun smiler tilbake og møter blikket ditt på lik måte eller smiler for seg selv etter å ha snakket m deg så liker hun deg også.

Jeg er selv skeiv, men er utrolig sjenert ovenfor kvinner jeg liker. 

Anonymkode: c60d3...1c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...