AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #1 Skrevet 16. april 2017 Noen ganger når han egentlig bare ligger ved siden av meg og jeg koser han så plutselig biter han hånda mi skikkelig hardt. Jeg har selvsagt prøvd å si "nei" på en streng og morsk måte, men jeg får bare ikke til å høres streng ut så katten bryr seg ikke.. hva annet enn å si "nei" kan man gjøre for å prøve å få han til å slippe taket i det han har angrepet meg? Anonymkode: ce531...cba
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #2 Skrevet 17. april 2017 Ta den bort fra situasjonen. Altså du fjerner hånden din og setter han ned på gulvet feks. Evt fjern hånden din og ignorer pus helt. Anonymkode: d6863...363
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #3 Skrevet 17. april 2017 Se an katten din også. Katter når relativt fort "ferdig" på kos og om du overser dens signaler så vil den bite deg for at du skal stoppe. Anonymkode: 35c64...ac6
Agathe Skrevet 17. april 2017 #4 Skrevet 17. april 2017 Jeg "hyler" AUU i en litt lys stemme og snur meg bort fra han. Virker som det synker inn at det gjør vondt og han har sluttet å bite så hardt, nå kan han småtygge på hånda eller fingrene istedet.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #5 Skrevet 17. april 2017 Sett han ned på gulvet umiddelbart. Du kan eventuelt lage en type "au"-lyd. Anonymkode: e955b...f7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå