AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #1 Skrevet 16. april 2017 Hvordan kan man leve mindre egoistisk? Man kan jo gi en god del av lønnen sin til veldedige organisasjoner, man kan slutte å kjøpe så mye unødvendig, osv men hva kan man gjøre i hverdagen? Anonymkode: d928a...264
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #3 Skrevet 17. april 2017 Frivillig arbeid Anonymkode: 15f7c...1af
lokmeister2016 Skrevet 17. april 2017 #4 Skrevet 17. april 2017 Kjøpe gjenbrukt , kildesortere , slå av strøm der du ikke er . Bli vegetarianer eller pescaner (Ingen kjøtt ,kun fisk. Bli planfadder .. hjelpe regnskog fondet og Noah (for dyr ) bli frivillig i røde kors eller for narkomane
Imposta Skrevet 17. april 2017 #5 Skrevet 17. april 2017 Det er mye man kan gjøre for å hjelpe andre rundt seg og leve mindre egoistisk. - Sortere søppel/kjøpe brukt/selge utstyr som ikke blir brukt istedenfor å kaste - Ikke kaste mat, altså kjøpe bevisst - Frivillig arbeid/melde seg inn i ulike fond osv som noah, dyrebeskyttelsen, redd barna osv. - Hjelpe eldre på gatene Noe jeg brenner for er å hjelpe hjemløse (både norske og innvandrere). Da pleier jeg å kjøpe for eksempel billige men sunne wokpakker av kylling eller uten kjøtt for så å pakke det inn i bokser og levere det rundt til de som sitter sultne og fryser. Eventuelt har jeg også kjøpt billige pappkopper og servert kaffe til dem. Ellers er det bare å donere bort ulike tepper osv 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå