AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #1 Skrevet 16. april 2017 Har kost meg litt ekstra i påsken og nå skulle jeg gå på vekta og var 100 kilo. Var 92, 8 sist lørdag? Hvordan kan jeg ha lagt på meg 7 kilo? Skjønn ingenting her. Har gått på flere ganger og jo er 100kilo!!! Uten klær! Anonymkode: ff0a7...97f
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #2 Skrevet 17. april 2017 Null stress har lagt på meg 7 kg selv og er ikke bekymret. I dag gikk 2 kg vekk allerede så det går nedover. Jeg var 4-5 mnd "gravid" i går nå er jeg 2-3 så fortsatt endel vann som skal vekk så tipper i slutten av uken er jeg tilbake til min vekt før påske. For å legge på deg 7kg på 5-7 dager må du spise nesten 50.000-60.000 kcal det tviler jeg sterkt på at du har gjort ! Så bare fortsett slik som du gjorde før påske. Jeg har lært meg for lenge siden at slike ting skjer man drar på ferie å hemningene går litt amok. Men det man ikke må gjøre er å miste motivasjonen for så å fortsette å spise. Du har kost deg det var veldig godt ! Å nå er hverdagen tilbake å de 7 kg forsvinner på null komma niks. Tipper du har lagt på deg et par gram ikke mer enn det. Man må spise 7000 kcal mer enn det daglige behovet per dag for å gå opp 7 kg ! Det tviler jeg på at du har gjort. Anonymkode: 732ac...cad 1
Gjest tussi62 Skrevet 17. april 2017 #3 Skrevet 17. april 2017 (endret) Uff ja, jeg og har lagt på meg i påsken. Igår ville jeg ikke ha sjokolade så det gikk fint. Men har stoffskifteprbl.så det er litt vanskelig å gå ned. Endret 17. april 2017 av tussi62
Hjärtat Skrevet 17. april 2017 #4 Skrevet 17. april 2017 Spiser du strengt til vanlig? I såfall skal det ikke mye til for å gå opp såpass. Jeg spiser sunt og beveger meg myyye til daglig, og kan gå opp såpass mye på ei uke med mye mat og lite aktivetet. De kiloene renner av meg igjen så snart jeg skjerper meg igjen.
Gjest Tamsi Skrevet 17. april 2017 #5 Skrevet 17. april 2017 Det som kommer fort på skal visstnok gå fort av også
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #6 Skrevet 17. april 2017 Kost deg litt ekstra? Kan ikke være bare litt. Anonymkode: 6d449...4d1 4
Hmmmmmm Skrevet 17. april 2017 #7 Skrevet 17. april 2017 Jeg har også kost meg veldig mye mer en jeg pleier i påsken. Tør ikke å sjekke vekta. Har i tillegg gått med joggebukse hele uka. Er redd buksa har blitt for trang når jeg må inn i den i morgen. 😖 Men jeg tok å kastet godis restene i søpla i stad Det er en start. Håper at jeg kan gå ned det jeg evt har gått opp i løpet av uken.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #8 Skrevet 17. april 2017 Det er vannvekt og innhold i tarmene 🙂 Slapp helt av. Mitt råd til deg er å spise sunt og normalt, og bevege deg litt ekstra denne uka, så kan du heller ta frem vekta igjen om en uke eller to. Da tipper jeg du vil se at skaden er mye mindre enn du frykter akkurat nå. Hvis du har spist veldig mye i påsken, kan du fint mulig ha gått opp 2 kg i fett, men ikke 7 🙂 Anonymkode: dba28...1af 12
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #9 Skrevet 17. april 2017 25 minutter siden, Hjärtat skrev: Spiser du strengt til vanlig? I såfall skal det ikke mye til for å gå opp såpass. Jeg spiser sunt og beveger meg myyye til daglig, og kan gå opp såpass mye på ei uke med mye mat og lite aktivetet. De kiloene renner av meg igjen så snart jeg skjerper meg igjen. Det skal mye til, faktisk er det nesten umulig å gå opp 7 kg på én uke! Men du går opp pga. vannvekten, og derfor "renner" kiloene av deg når du skjerper deg! Anonymkode: 3b342...2b0
Hjärtat Skrevet 17. april 2017 #10 Skrevet 17. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skal mye til, faktisk er det nesten umulig å gå opp 7 kg på én uke! Men du går opp pga. vannvekten, og derfor "renner" kiloene av deg når du skjerper deg! Anonymkode: 3b342...2b0 Ja, jeg er klar over det. Både vannverk og tarminnhold har mye å si på sånne raske vektoppganger.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #11 Skrevet 17. april 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vannvekt og innhold i tarmene 🙂 Slapp helt av. Mitt råd til deg er å spise sunt og normalt, og bevege deg litt ekstra denne uka, så kan du heller ta frem vekta igjen om en uke eller to. Da tipper jeg du vil se at skaden er mye mindre enn du frykter akkurat nå. Hvis du har spist veldig mye i påsken, kan du fint mulig ha gått opp 2 kg i fett, men ikke 7 🙂 Anonymkode: dba28...1af Jeg har gått opp halvannen kg i påsken, og jeg har spist mye! Så lurer veldig på hvor mye TS har spist når hun har gått opp 7 kg Selv om mye er vannvekt. Anonymkode: 3b342...2b0
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #12 Skrevet 17. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått opp halvannen kg i påsken, og jeg har spist mye! Så lurer veldig på hvor mye TS har spist når hun har gått opp 7 kg Selv om mye er vannvekt. Anonymkode: 3b342...2b0 Jeg som på lik linje som TS har også gått opp 7 kg å jeg er veldig tynn. Så kroppen min er ikke vant til denne typen mat å derfor reagerer kraftig. Mulig derfor andre går opp mer enn deg. 0.5 kg i påsken er lite så da er enten kroppen til vant til maten og derfor reagerer annerledes eller du har spist veldig mye mindre enn du tror. Mine kg raser av så snart jeg er 3 dager inn i rutine. Å jeg lever veldig sunt til vanlig så er ikke unormalt at 1 uke med mat kroppen ikke er vant til gjør at man er full av vann, og masse søppel. Jeg spiste mye men jeg gikk mye på ski også. Men uansett reagerte kroppen det er ikke unormalt. Spørs hva kroppen er vant med. Anonymkode: 732ac...cad
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #13 Skrevet 17. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg som på lik linje som TS har også gått opp 7 kg å jeg er veldig tynn. Så kroppen min er ikke vant til denne typen mat å derfor reagerer kraftig. Mulig derfor andre går opp mer enn deg. 0.5 kg i påsken er lite så da er enten kroppen til vant til maten og derfor reagerer annerledes eller du har spist veldig mye mindre enn du tror. Mine kg raser av så snart jeg er 3 dager inn i rutine. Å jeg lever veldig sunt til vanlig så er ikke unormalt at 1 uke med mat kroppen ikke er vant til gjør at man er full av vann, og masse søppel. Jeg spiste mye men jeg gikk mye på ski også. Men uansett reagerte kroppen det er ikke unormalt. Spørs hva kroppen er vant med. Anonymkode: 732ac...cad Så godt å høre at det ikke bare er meg . Var 99, 5 i morges da. Jeg spiser veldig sunt ellers, men i påsken har jeg skeiet ut med god mat og godis. Forsøker å slanke meg men trodd ikke at litt god mat i påsken skulle gi slikt utslag. Får bare fortsette med sunn mat fremover og veie meg om ei uke igjen. Takk for svar Anonymkode: ff0a7...97f 3
Silje92 Skrevet 17. april 2017 #14 Skrevet 17. april 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Har kost meg litt ekstra i påsken og nå skulle jeg gå på vekta og var 100 kilo. Var 92, 8 sist lørdag? Hvordan kan jeg ha lagt på meg 7 kilo? Skjønn ingenting her. Har gått på flere ganger og jo er 100kilo!!! Uten klær! Anonymkode: ff0a7...97f Det kan være mye vann i kroppen også (= Tror ikke du skal være så bekymret for at du har lagt på deg 7 kg (= Kanskje du har lagt på deg kun et par kg og resten er vann.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #15 Skrevet 17. april 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg som på lik linje som TS har også gått opp 7 kg å jeg er veldig tynn. Så kroppen min er ikke vant til denne typen mat å derfor reagerer kraftig. Mulig derfor andre går opp mer enn deg. 0.5 kg i påsken er lite så da er enten kroppen til vant til maten og derfor reagerer annerledes eller du har spist veldig mye mindre enn du tror. Mine kg raser av så snart jeg er 3 dager inn i rutine. Å jeg lever veldig sunt til vanlig så er ikke unormalt at 1 uke med mat kroppen ikke er vant til gjør at man er full av vann, og masse søppel. Jeg spiste mye men jeg gikk mye på ski også. Men uansett reagerte kroppen det er ikke unormalt. Spørs hva kroppen er vant med. Anonymkode: 732ac...cad Jeg er veldig tynn selv og kan i perioder spise MYE, men jeg har aldri gått opp 7 kilo på én uke. Det meste jeg har gått opp etter å ha spist "ekstreme" mengder i høytider er 2 kg! Jeg sa før øvrig ikke halvkilo, men HALVANNEN Kg; det er ikke helt det samme Anonymkode: 3b342...2b0 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #16 Skrevet 17. april 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: ikke unormalt at 1 uke med mat kroppen ikke er vant til gjør at man er full av vann, og masse søppel. Jeg spiste mye men jeg gikk mye på ski også. Men uansett reagerte kroppen det er ikke unormalt. Spørs hva kroppen er vant med. Anonymkode: 732ac...cad Jeg vil gjerne se forskning som backer opp denne påstanden. Uansett stemmer det ikke for min del. Jeg er tynn og det skal MYE til å for å legge på seg 7 kg i løpet av 7 dager - selv om mye er vann! Anonymkode: 3b342...2b0 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #17 Skrevet 17. april 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg som på lik linje som TS har også gått opp 7 kg å jeg er veldig tynn. Anonymkode: 732ac...cad 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Så godt å høre at det ikke bare er meg . Var 99, 5 i morges da. Jeg spiser veldig sunt ellers, men i påsken har jeg skeiet ut med god mat og godis. Anonymkode: ff0a7...97f Ja, jeg ser det - i motsetning til deg og TS som veier 99 kg og legger på dere 7 kg i høytidene - veier jeg 48 kg og selv med ekstreme mengder mat klarer ikke jeg å legge på meg 7 kg! Anonymkode: 3b342...2b0
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #18 Skrevet 17. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg ser det - i motsetning til deg og TS som veier 99 kg og legger på dere 7 kg i høytidene - veier jeg 48 kg og selv med ekstreme mengder mat klarer ikke jeg å legge på meg 7 kg! Anonymkode: 3b342...2b0 Jeg veier 53 kg ikke 99 å klarer det så tydeligvis går det eller hva ? Har nå gått ned igjen mye av dette. Så hva mange på kg ikke forstår med at dette er mulig vet jeg ikke da jeg opplever dette selv. Men TS veier nesten 100 kg å jeg nesten halvparten så mulig TS har fråtset mer enn meg. Jeg legger på meg mye vann da magen min 3 dobles. Er veldig sensitiv til karbohydrater og spiser i grunn ikke overdrevent mye når jeg koser meg men der andre legger på seg 2-3 på ferie legger jeg på meg det dobbelte. Anonymkode: 732ac...cad
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #19 Skrevet 17. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil gjerne se forskning som backer opp denne påstanden. Uansett stemmer det ikke for min del. Jeg er tynn og det skal MYE til å for å legge på seg 7 kg i løpet av 7 dager - selv om mye er vann! Anonymkode: 3b342...2b0 Ja meg Jeg er bevis på at det går da jeg går ned igjen alt dette i løpet av 6 dager. Veide 60kg på søndag veier nå 56 kg så på 2 dager er jeg allerede nede 4 kg. Hva er dette da ? Om ikke vann ? Anonymkode: 732ac...cad 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #20 Skrevet 17. april 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig tynn selv og kan i perioder spise MYE, men jeg har aldri gått opp 7 kilo på én uke. Det meste jeg har gått opp etter å ha spist "ekstreme" mengder i høytider er 2 kg! Jeg sa før øvrig ikke halvkilo, men HALVANNEN Kg; det er ikke helt det samme Anonymkode: 3b342...2b0 Ok da beklager jeg Halvannen kg. Men igjen det er mulig så at alle blir så "sjokkert" over at man kan legge på seg 4-7 kg med vann i løpet av 1 uke på ferie er for meg merkelig da dette er noe man kan søke opp å gjøre litt research så finner man svaret på hvor vanlig dette er Anonymkode: 732ac...cad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå