Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen forslag til hva jeg og kjæresten min (som fremdeles bor hos kjære pappa) kan finne på på nyttårsaften alene?

Vi er blitt invitert på noen fester, men tar det litt med ro i år tror jeg, det ble for mye i fjor.

Kan legge til at vi er 18 år, så er relativt unge, ikke noe familiegreier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spise god middag sammen, leie en film og bare ta det med ro?

Skrevet

Jeg og sambo feiret nyttårsaften alene sammen i fjor. Det er en av de fineste nyttårsaftener jeg har hatt! :hjerter: Pyntet oss like mye som vi ville gjort om vi skulle på fest, og hørte på fin musikk hele kvelden (noe du ikke alltid gjør på fest...) Vi er veldig glad i å lage mat, så vi spiste flere retter og drakk god vin. Vi hadde østers og champagne til første forrett, stekt parmaskinke med mozzarella, soltørket tomat og basilikum til andre, kalkunbryst med hvitvinssaus til hovedrett samt hvitvin, ost og portvin, og fiken i konjakksaus med mascarpone til dessert. Og selvsagt en musserende til kl 24.00. Helt til slutt drakk vi litt kaffe og likør, og spiste marsipan og konfekt. Det var deilig romantisk å bare være to.

Skrevet

Jeg og min kjære feiret også nyttårsaften alene for 2 år siden. Det var veldig koselig. Vi lagde deilig middag med god vin til og koste oss skikkelig i hverandres selskap. Ved midnatt gikk vi ut for å se på rakettene og skålte i boblevann. Kan absolutt anbefales :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...