Gå til innhold

Når sletter man profilen sin på Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet en virkelig flott mann via Tinder. Vi har kun møttes tre ganger, så det er i en tidlig fase. 

Han har profil på mange sjekkesider og dating-apper. Når er det normalt at man deaktiverer el sletter profilen sin etter å ha truffet noen andre? 

Anonymkode: 2e3be...d97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siste gang jeg sjekket den var før jeg traff mannen min, men det tok et par mnd før jeg slettet siden jeg ikke tenkte over at den var der. En slags "ute av syne ute av sinn" ting. Fikk varsel på mail ang melding på en annen datingside og det ble den påminnelsen jeg trengte for å gå inn og deaktiverte profilene mine rundt om kring.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør det med en gang jeg har funnet en som er så bra at jeg ikke ønsker å treffe andre før det eventuelt ender, det er jo veldig lett å gjenopprette hvis det skjærer seg.

AnonymBruker
Skrevet

Det der varierer enormt fra person til person tror jeg.. Kommer for noen helt an på personen man dater, noen føler at de kanskje vil se det an en stund før de eventuelt tar valget om de vil slette/deaktivere profilen sin og satse, mens andre hele tiden er på jakt etter noe bedre og derfor sliter med tanken på skulle gå glipp av bedre muligheter, selv om man er i en datingprosess med noen. 

For meg personlig er det helt naturlig å deaktivere så fort man har begynt å date noen 3-4 ganger og det ser bra ut og begge ønsker å bli bedre kjent. Eventuelt at man i hvertfall ikke er inne på appen og sveiper/søker etter andre, mens jeg dater noen for 4 gang liksom. Men har selv datet en fyr som ikke delte dette synet og det fant vi ut på en klein måte. Vi var på 4. daten, spiste middag og koste oss - og jeg dummet meg ut. Vi begynte å snakke om aldersforskjell i forhold, og han spurte hva jeg hadde som aldersinnstilling på Tinder. Jeg svarte og fulgte opp med "hva hadde du?". (Legg merke til: HADDE). Han ble helt forfjamset og sa litt strengt "Du mener HAR?". Jeg rødmet og ble kjempeflau! Etter dette kjølnet han kraftig og han ble plutselig veldig opptatt med jobb ukene etterpå.. så han aldri igjen :fnise:

Anonymkode: ea597...3b8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på to veldig vellykkede dates, med en tredje avtalt, og noe jeg trodde skulle bli noe mer. Nå har vi ikke snakket sammen på en uke...Ting kan snu veldig raskt med andre ord, og jeg har lært meg til å være litt mer åpen og ikke legge alle eggene i en kurv.

Jeg tror det er ganske typisk kvinner å ha en "scarcity mentality" når det kommer til dating, rett og slett fordi det er så sjelden vi finner en mann som virkelig matcher på alle måter, at vi da satser alt. 

Jeg har beholdt appen, og er glad for det. Nå sveiper jeg videre og har nettopp fått en ny match som har tatt kontakt :) Så ser vi hvordan det går.

Jeg kommer ikke til å slette appen før jeg faktisk er i et etablert forhold.

Anonymkode: 32489...32d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...