Gå til innhold

Synes du at kvinner er mer verdt enn menn (svar ærlig)

Svar ærlig, du er anonym!  

44 stemmer

1. 1. For kvinner: Er kvinner mer verdt enn menn som gruppe? Ikke bruk hjernen, bruk følelsene.

• Ja
      5
    • Nei
      31
    • (Du må trykke på denne om du er mann)
      8
  2. 2. For menn: Er kvinner mer verdt enn menn som gruppe? Ikke bruk hjernen, bruk følelsene.

• Ja
      3
    • Nei
      10
    • (Du må trykke på denne om du er kvinne)
      31

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Undersøkelse: Synes du kvinner er mer verdt enn menn? Hva forteller følelsene dine deg, ikke hjernen. Logikken forteller oss at alle sjeler er like mye verdt, men hva sier instinktene dine deg?

Anonymkode: fd3c6...c51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor spør du dette i et kvinneforum ? du vet like godt som meg hvilke svar du vil få:fnise:

Skrevet

Alle er like mye verdt så klart uansett kjønn. Er igrunn trist at verden er slik at kvinner og menn blir ansett ulikt i verdi overalt hvor man kommer. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og stemte at kvinner er mer verdt. Grunn: menn gjør seg ikke verdifulle for andre mennesker fordi overvekten av dem er for egoistisk til å ville være noe for andre og ta vare på de rundt seg. I mitt liv er det alltid andre kvinner som har vært der for meg når jeg har trengt noen. Aldri menn. Selv ikke de av dem som har vært kjæresten min eller de mennene jeg deler gener med. Det er alltid andre kvinner som har passet på meg når jeg ikke har klart å passe på meg selv av ulike grunner, f.eks pga ting som er konsekvenser av menns egoistiske handlinger. 

Anonymkode: ff1dd...d79

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og stemte at kvinner er mer verdt. Grunn: menn gjør seg ikke verdifulle for andre mennesker fordi overvekten av dem er for egoistisk til å ville være noe for andre og ta vare på de rundt seg. I mitt liv er det alltid andre kvinner som har vært der for meg når jeg har trengt noen. Aldri menn. Selv ikke de av dem som har vært kjæresten min eller de mennene jeg deler gener med. Det er alltid andre kvinner som har passet på meg når jeg ikke har klart å passe på meg selv av ulike grunner, f.eks pga ting som er konsekvenser av menns egoistiske handlinger. 

Anonymkode: ff1dd...d79

Da har du tydeligvis feil personer rundt deg i alle fall. Det er da mange som er snille og. 

Anonymkode: fd3c6...c51

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Menn og kvinner er like mye verdt, de mest verdifulle personene i livet mitt er faktisk menn (sønn, samboer, brødre, far). 

Men jeg syns ikke arabiske/afrikanske menn er like mye verdt som deres kvinner, siden jeg oppfatter en del av dem, (IKKE ALLE!!) som slemme. 

Anonymkode: c1b6b...082

AnonymBruker
Skrevet

For meg er kvinner og menn like mye verdt. I resten av verden er jo menn mer verdt enn kvinner.

Anonymkode: 85308...0db

Skrevet

Tråden er ryddet for hatefullt innhold.

Mynona, mod. 

Skrevet

Like mye verdt. Verden vil stoppe opp om vi ikke har begge kjønn. Det finnes selvsagt ufyselige eksemplarer i begge leirer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begge kjønn er like mye/lite verdt i utgangspunktet. Ikke alle mennesker er like mye verdt.

Anonymkode: 0d17d...bcf

Skrevet

Nei og nei . Ingen er mer vert en noen men syns selv idioter og psykopater skulle vert sterile

• Liker 1
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Kvinner og menn er like lite verd og de er like mye verd.

AnonymBruker
Skrevet
På 4/16/2017 den 22.03, brownbrown skrev:

hvorfor spør du dette i et kvinneforum ? du vet like godt som meg hvilke svar du vil få:fnise:

Hva mener du? Kvinner er ganske vanlige forkjempere for veldelighet og velferd, dette kommer ofte sammen med et syn på at "alle er like mye verdt"

Nå mener jeg at for eks grovt kriminelle mennesker har mindre verdi enn andre. Men to grupper av kjønn er så bred gruppe at jeg ikke ser det hensiktsmessig å kalle den ene mer verdt enn den andre. Det blir som å spørre om hvem som er mer verdt: nordmenn eller dansker

Anonymkode: d1431...e13

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror dessverre det er mange som svarer uærlig her fordi de ønsker å være en bedre utgave av seg selv enn de egentlig er.

Anonymkode: 072cf...e48

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner sier det som er politisk korrekt å si under enhver omstendighet. Det er såklart at en kvinne aldri vil røpe at likestilling er noe annet enn rettferdighet. Hohohoho

Anonymkode: 51c16...2d2

Skrevet

Jeg synes det og jeg er mann, dumt jeg ikke fikk stemme :( 

Gjest BlandaDrops
Skrevet
6 minutter siden, Jackie Gleason skrev:

Jeg synes det og jeg er mann, dumt jeg ikke fikk stemme :( 

Kudos, en mann etter mitt hjerte :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Haha, det er folk som jukser i avstemningen. Det er 27 som har stemt i øvre poll, men bare 24 har oppgitt at de er kvinner i den nederste 

I den nederste er det totalt 9 stemmer, men bare 7 sier at de er menn

Anonymkode: d1431...e13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...