Rosenrød Skrevet 16. april 2017 #1 Skrevet 16. april 2017 Familien har nettopp kjøpt seg ny (eller gammel, et hus fra 1800-tallet) hytte, og vi tenkte å male soverommene i forskjellige duse pastellfarger. På soverommet til jentene mine kunne vi tenke oss å ha gule vegger. Ser for meg at dette kan bli koselig sammen med en stedbygd køyseng som er malt i rosa. Har googlet gule barnerom, men finner lite bilder på nett. Er det noen der ute som vet om en fin pastellgul farge som kunne ha passet? Eller er rett og slett gule vegger lite fint?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #2 Skrevet 17. april 2017 Jotun Magnolia er fin 💛 Anonymkode: 90b10...e3a
Pikeliten Skrevet 17. april 2017 #4 Skrevet 17. april 2017 Jotun Velvet ser ut som en fin gulfarge som kan passe på barnerom
Eiliv Skrevet 17. april 2017 #5 Skrevet 17. april 2017 Gult er fint det, men du bør sette et ratt i underkøya på køyesenga. Jeg likte som liten å leke at senga var en toetasjes buss eller båt.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #6 Skrevet 17. april 2017 Jeg hadde Jotuns mimosa på barnerom i gammelt hus, veldig fin! Anonymkode: bcf90...5f5
Pikeliten Skrevet 17. april 2017 #8 Skrevet 17. april 2017 Ekstra tips: velg gul- og rosafarge samtidig og med hjelp fra de i fargehandleren, så får du noe som passer sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå