Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Vet det er til syvende og sist magefølelsen min og hva jeg føler som gjelder, men tenkte å høre om det var noen her inne med samme erfaring som kan komme med tips :)

Tingen er: 

For ei god stund siden møtte jeg en på tinder, jeg så med engang at han ikke var det jeg var "på jakt etter" sånn ved første øynekast og hadde egentlig ikke tenkt å prate mer med han. Han skrev mye til meg og var utrolig hyggelig og snill og hjalp meg med en hel haug av ting jeg trengte hjelp til, så utvikla vi et vennskap, men fra hans side ønsket han alltid mer. Han sa han likte meg fra første stund. 

Ved to anledninger prøvde jeg og avslutte hele greia, men endte opp i at han gråt og drakk seg full og ba meg hvertfall gi det en sjangs, så jeg gjorde det. Vi hadde sex og reiste på litt småturer sammen. Jeg ble etterhvert også glad i han. Han er utrolig lett å prate med, vi kan prate om alt, han er jo alt blitt min aller beste venn. Han er utrolig flink til alt, alt mulig mann. Hjelper til med hunden min, har hytte og camping og tar meg med på så utrolig masse fint som jeg ikke får oppleve ellers (ikke fått oppleve med andre jeg har datet heller). Han gir gode klemmer, sexen er OK. Han forteller at jeg er den rette for han, at han aldri har følt dette før, at han aldri kommer til å reise fra meg. Han vil ha barn, gifte seg, bygge hus - akkurat slik jeg også ønsker. Kort sagt så er han en utrolig ålreit fyr som gjør livet mitt fantastisk lett å leve, og han gir meg en fantastisk trygghet. 

MEN det er så utrolig mye jeg føler jeg må prøve å "bite i meg" eller "overse" - jeg har jo sagt til han at jeg har dårlig magefølelse og at jeg føler vi kun kanskje er venner, men han har tryglet om en sjangs til.. Så nå sitter jeg her og er super forvirret. 

Utseendemessig er han ikke perfekt, etter hva jeg ser etter er han for lav, tynn og litt for lite pen (føler meg som en elendig person som skriver det men). Han er så småspist (og i mine øyne skal mannfolk spise bra, jeg spiser jo en god del selv så føler jeg ikke kan spise når jeg er med han). Når vi ligger i senga og jeg skulle varme bena mine så fant jeg ikke bena hans for mine føtter var lengre ned enn hans, fikk en sånn ekkel følelse at det var en liten gutt jeg lå ved siden av og ikke en MANN. Og sexen som egentlig er det største issue her, han er så klønette!!!!! jeg irriterer meg grønn. En gang måtte jeg bare bite tennene sammen for jeg ble så irritert. Og når dette er et irritasjons moment så er det vel dødfødt? Vi har pratet om dette såvidt det er og han tenker det kan bli bedre, men kan det det??? Jeg kan skalle i veggen uten at han legger merke til det, han kan ta handa rett ned uten å i det hele tatt å kysse meg så jeg er jo ikke våt der nede engang så jeg blir så ukomfortabel - prøvde å fjerne handa hans men han tok ikke hintet og bare fortsatte.

Her om dagen slo han meg i hode med albuen før vi skulle ha sex (uten vilje så klart) og jeg sa au, men han sa ikke sorry eller noenting, hadde bare et ekkelt glis om munn sin, sikkert fordi han ville ha sex. Og da fikk jeg helt noia, følte det var så ekkelt, plutselig klaget jeg over at nesa hans var så kald, han var så svett, jeg klarte ikke engang kysse han, alt ble så klønette og jeg ble irritert og sa at dette blir helt feil for meg, så snudde jeg ryggen til og la meg å sove. Men det skal sies at sexen har også vært bra ett par ganger. 

Vi snakket som sagt om det dagen etter og han mener dette er en ting som kan bli bedre - KAN DET DET???

Jeg er så forvirra. Han er verden snilleste og tar meg med på de mest fantastiske ting jeg bare kan drømme om, og hjelper meg med ting jeg så inmari trenger hjelp til, jeg er blitt veldig glad i han og vi skriver med hverandre jevnt å trutt dagen igjennom - MEN jeg har oversett mesteparten av hva jeg er ute etter utseendemessig + sexen er klønette fordi jeg har en eller annen sperre i meg pga han. (Han nevnte at flere jenter har vært sånn mot han tidligere. Jeg derimot har aldri vært slik før). 

Endret av Smågodteri
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å hjelp. Dette høres ikke bra ut.

Anonymkode: 0851f...c4f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du hadde ikke irritert deg over noe av dette om du likte han. Han er bare helt, helt feil for deg. Dropp dette. Sånn skal det ikke være selv om han blir lei seg. 

Anonymkode: 5e824...a24

• Liker 9
Skrevet

Nei, dette må du avslutte, for hans del og for din egen del. 

• Liker 4
Skrevet

Ja, sexen kan bli bedre om dere har god nok kommunikasjon. Men dersom tiltrekningen ikke er der, så er den ikke der. Dersom du kun ser på ham som en venn, er det heller ikke rart om sexen blir dårlig. Greit nok at han gjør masse som er bra, men du får ikke bestemt over dine egne følelser. Du får kun bestemt hva du gjør med dem.

Jeg ville avsluttet det, heller før enn senere.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men kjære deg..hva i huleste er dette fornoe? Dere bør jo ikke være sammen...

Anonymkode: 5ce41...d31

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Smågodteri skrev:

Utseendemessig er han ikke perfekt, etter hva jeg ser etter er han for lav, tynn og litt for lite pen (føler meg som en elendig person som skriver det men). Han er så småspist (og i mine øyne skal mannfolk spise bra, jeg spiser jo en god del selv så føler jeg ikke kan spise når jeg er med han). Når vi ligger i senga og jeg skulle varme bena mine så fant jeg ikke bena hans for mine føtter var lengre ned enn hans, fikk en sånn ekkel følelse at det var en liten gutt jeg lå ved siden av og ikke en MANN. Og sexen som egentlig er det største issue her, han er så klønette!!!!! jeg irriterer meg grønn

Dette er bare overfladisk vissvass, men at du faktisk tenker på det sier jo også noe om at du kanskje ikke er spesielt forelsket i ham. Akkurat det med sexen er ikke overfladisk, men en klønete fyr i sengen kan tyde på at han er litt uerfaren, og dem er det ofte mulig å gjøre noe med, og faktisk til slutt ende opp med drømmepartneren i senga fordi det er dere som bygger erfaringen hans sammen. Er han veldig erfaren og fortsatt kløne så er det vanskeligere.

Det høres jo ut som du har helt avsmak og henger med fyren fordi du ikke har noen bedre å henge med, det er veldig spesielt. Men hvis det faktisk er sånn at det kun er utseendet og sexen som plager deg, og han er drømmemannen på alle andre måter (det er jo gjerne seksuelle innslag og kjemi som skiller en bestevenn og en drømmemann), så kan det komme noe godt ut av å gi det litt tid.

Det som bekymrer, og overrasker, meg her er at han klarer å grine deg inn i forhold med ham når du har tenkt til å gå, og at du delvis slår deg til ro med "det løser seg" når du vil gå.

• Liker 4
Skrevet

Dette er dødfødt. Enkelt og greit.

• Liker 1
Skrevet

Det der kommer ikke til å funke... 

• Liker 3
Skrevet (endret)

han er verdens snilleste mde deg fordi han er interessert i deg, høres ut som du har funnet en bitch og ikke en mann. men om du liker ham så gå for det, men du har jo klaget over veldig mye her. at du har preferanser til utseende er ikke noe å føle seg dårlig over, menn er mye værre. han høres ærlig talt ikke ut som han er noe mer enn en venn. alle kan være snill, smiske og gjøre hva som helst når man liker en, det betyr ikke det ligger i personeligheten hans, kvinner han ikke liker og syns er lite tiltrekkende kan godt hende han behandler som dritt og garantert helt annerledes. ang sexen så er det noe som kan skje alle, alle er ikke automatisk kompatibel med hverandre og man må justere seg etter hverandre mest sannsynelig, så sexen vil nok bli bedre :) er ikke sikkert han tror du er en sexmachine heller

Endret av brownbrown
  • Liker 1
Skrevet

Nei, alle sier han er verdens snilleste.

Uff er så usikker, er blitt så glad i han at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre uten han, men vet ikke om det er vennefølelser eller om det kan bli noe mer. :/ 

Gjest noe tilfeldig
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Smågodteri skrev:

Uff er så usikker, er blitt så glad i han at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre uten han, men vet ikke om det er vennefølelser eller om det kan bli noe mer. :/ 

Du kan ikke gå inn i et forhold med noen og vente på at det "kan bli noe mer".. det er urimelig for begge parter. Det å ha sex med noen du føler direkte avsky for kan neppe være bra. 

Endret av noe tilfeldig
Skrevet
15 minutter siden, Smågodteri skrev:

Det er garantert vennefølelser. Måten du beskriver utseendet hans på, og hvordan den minste lille ting (som det med albuen før sex) irriterer deg grønn, er for meg ganske tydelige tegn på at du ikke ser på denne fyren som noe annet enn en venn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...