Gå til innhold

Hvor handler du strømper/strømpebukser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må ut for å handle til en ny årstid, og trenger litt inspo/tanker. Bruker strømper nesten daglig, særlig på jobb der jeg ofte går i skjørt eller kjole. Kjøper stort sett 3 for 2 strømpebukser eller stayups på LIndex, men tenkte å høre litt erfaringer .. Hvor handler dere? Og hva kjøper dere (oftest)?

Anonymkode: 5011f...547

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ikke strømper så ofte siden jeg for det meste går i jeans, men skal jeg ha nye så hander jeg på nett. Som oftest blir det handlet på www.stockingshq.com.

Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg kan annbefale strømpedama i Bergen.

Visst du ikke bor i Bergen så sender hun dem til deg.

Hun selger strømpebukser,strømper,sokker,bodyer,undertøy av kjente kvalitets merker.

Jeg kan også annbefale strømpesalongen som også ligger i Bergen,tror ikke de sender men dem har mye fint og er god kvalitet.

Skrevet

Jeg syns faktisk passformen på strømpebuksene fra Cubus er aller best. Har prøvd det meste av "vanlige" steder å handle. H&M sine er enten for stramme eller for løse øverst

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker helst fargede strømpebukser. Handler de hos Lindex, Indiska, Gudrun Sjöden eller Pierre Robert i dagligvarebutikker. Tidligere kjøpte jeg strømpebukser hos Uno, men de gikk jo konkurs i fjor. Heldigvis sikra jeg meg et lager derfra på konkurssalget. 

Skrevet

Klesskapet til mamma :phaedra:

Eller jeg tror hun kjøper dem til meg da, for det ligger alltid masse sorte strømpebukser der, og hun er helt i mot å bruke sort.

Tror de er fra Lindex eller HM.

AnonymBruker
Skrevet

Coopen!

Anonymkode: 86ccb...da4

Skrevet

Kjøper på Zizzi. Lange nok bein, lange nok i livet, ruller ikke ned og siger ikke i skrævet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Wolford eller H&M sine. Liker best passformen til H&M, og best kvaliteten til Wolford. Prøvde og oroblu men jeg har alt for stor rompe for de. Så de blir alt for lave bak.

Anonymkode: 6c90c...c16

Gjest frøken_1975
Skrevet

Kjøper bare på Wolford siden de har arkiv på hva jeg har kjøpt tidligere, også holder de i årevis. 

AnonymBruker
Skrevet

Handler mine på en Svensk nettbutikk jeg er fornøyd med: 

http://tightsforall.com

Viktig med nordiske størrelser. Ikke like god erfaring med ebay osv. De er oftest for korte.

Anonymkode: 7d08c...b1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...