AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #1 Skrevet 16. april 2017 Må ut for å handle til en ny årstid, og trenger litt inspo/tanker. Bruker strømper nesten daglig, særlig på jobb der jeg ofte går i skjørt eller kjole. Kjøper stort sett 3 for 2 strømpebukser eller stayups på LIndex, men tenkte å høre litt erfaringer .. Hvor handler dere? Og hva kjøper dere (oftest)? Anonymkode: 5011f...547
Cata Skrevet 16. april 2017 #2 Skrevet 16. april 2017 Bruker ikke strømper så ofte siden jeg for det meste går i jeans, men skal jeg ha nye så hander jeg på nett. Som oftest blir det handlet på www.stockingshq.com.
Gjest lipgloss Skrevet 16. april 2017 #3 Skrevet 16. april 2017 Jeg kan annbefale strømpedama i Bergen. Visst du ikke bor i Bergen så sender hun dem til deg. Hun selger strømpebukser,strømper,sokker,bodyer,undertøy av kjente kvalitets merker. Jeg kan også annbefale strømpesalongen som også ligger i Bergen,tror ikke de sender men dem har mye fint og er god kvalitet.
Prestekragen Skrevet 16. april 2017 #4 Skrevet 16. april 2017 Jeg syns faktisk passformen på strømpebuksene fra Cubus er aller best. Har prøvd det meste av "vanlige" steder å handle. H&M sine er enten for stramme eller for løse øverst 1
Djungelvrål Skrevet 16. april 2017 #5 Skrevet 16. april 2017 Kjøper alltid på Lindex, Kjøpt disse i sikkert 10 år. Halvblank, tan, 15 denier. De passe veldig godt til hudtonen på resten av kroppen min. http://www.lindex.com/no/undertoey/stroempebukser-leggings/7452924/Halvblank-tights/
Perelandra Skrevet 16. april 2017 #6 Skrevet 16. april 2017 Jeg bruker helst fargede strømpebukser. Handler de hos Lindex, Indiska, Gudrun Sjöden eller Pierre Robert i dagligvarebutikker. Tidligere kjøpte jeg strømpebukser hos Uno, men de gikk jo konkurs i fjor. Heldigvis sikra jeg meg et lager derfra på konkurssalget.
Persephone Skrevet 17. april 2017 #7 Skrevet 17. april 2017 Klesskapet til mamma Eller jeg tror hun kjøper dem til meg da, for det ligger alltid masse sorte strømpebukser der, og hun er helt i mot å bruke sort. Tror de er fra Lindex eller HM.
Måbarefåsiat... Skrevet 18. april 2017 #9 Skrevet 18. april 2017 Kjøper på Zizzi. Lange nok bein, lange nok i livet, ruller ikke ned og siger ikke i skrævet.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #10 Skrevet 18. april 2017 Jeg liker Wolford eller H&M sine. Liker best passformen til H&M, og best kvaliteten til Wolford. Prøvde og oroblu men jeg har alt for stor rompe for de. Så de blir alt for lave bak. Anonymkode: 6c90c...c16
Gjest frøken_1975 Skrevet 18. april 2017 #11 Skrevet 18. april 2017 Kjøper bare på Wolford siden de har arkiv på hva jeg har kjøpt tidligere, også holder de i årevis.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #12 Skrevet 18. april 2017 Handler mine på en Svensk nettbutikk jeg er fornøyd med: http://tightsforall.com Viktig med nordiske størrelser. Ikke like god erfaring med ebay osv. De er oftest for korte. Anonymkode: 7d08c...b1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå