Piaasi Skrevet 16. april 2017 #1 Del Skrevet 16. april 2017 Hei. Jeg vurderer sterkt å ta vekterkursene til Nokas, derfor vil jeg høre om det er noen som jobber som vektere i Nokas? Hvordan var kursene? Jeg har virkelig lyst, men vil gjerne høre litt erfaringer fra andre også. Jeg har ingen erfaring innen sikkerhetsbransjen. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Boxee Skrevet 17. april 2017 #2 Del Skrevet 17. april 2017 Søk heller på en jobb og få kursene gratis via dem. Jeg tok vekterkurs trinn 1 for noen år siden, vi var vel ca 15 stk på kurset og alle bortsett fra en fikk det via jobb. Dette var i nord da, muligens annerledes i sør mtp hvor lett det er å få jobb uten kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 17. april 2017 #3 Del Skrevet 17. april 2017 Jeg tok vekterkurs trinn 1 uten å ha jobb først, fordi jeg fikk en god pris. Jeg fikk en del vikaroppdrag som resepsjonist igjennom et vikarbyrå, siden flere og flere kunder krevde at resepsjonister hadde vekterkurs. Jeg fikk siden fast deltidsjobb i en av de store vekterselskapene, og fikk trinn 3 kurset igjennom dem (trinn 2 er kun praksis) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #4 Del Skrevet 17. april 2017 Ta kurs en, så søker du som en galning. Kjæresten min gjorde det, fikk en godt betalt deltidsjobb som spanderte kurs tre på han og gjorde så han fikk kurs to da det kun er å jobbe. Han er kjempefornøyd! Anonymkode: ea704...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 17. april 2017 #5 Del Skrevet 17. april 2017 Men er ikke dette veldig dårlig betalte jobber? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 17. april 2017 #6 Del Skrevet 17. april 2017 1 time siden, Blondie65 skrev: Men er ikke dette veldig dårlig betalte jobber? Hva så? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 17. april 2017 #7 Del Skrevet 17. april 2017 Akkurat nå, SunnivaOslo skrev: Hva så? Veldig dyrt kurs å betale selv for en dårlig betalt jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 17. april 2017 #8 Del Skrevet 17. april 2017 Akkurat nå, Blondie65 skrev: Veldig dyrt kurs å betale selv for en dårlig betalt jobb? Det er ikke så dyrt altså.... Og dårlig betalt er relativt. Husk at det nå er rift om ufaglærte jobber,selvom de er dårlige betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #9 Del Skrevet 17. april 2017 Kursene er sykt kjedelige 😯 tok dem gjennom jobben for noen år siden. Men jobben jeg hadde ved siden av studiene var godt betalt. Dem gang hadde jeg vel 160 kroner timen, nå er det vel nesten 200 kroner timen hvis man jobber et sted med treskiftsordning. I tillegg var det alltid jobb på helligdager. Var gode tider Anonymkode: 9ed99...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cirkelin Skrevet 17. april 2017 #10 Del Skrevet 17. april 2017 Kurset koster ca 6000 og startlønn 177-197 kr timen + tillegg. Grei jobb ved siden av studier feks. Kjenner flere studenter som stortrives som vektere. Ikke veldig vanskelig å få vekterjobb i Østlandsområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #11 Del Skrevet 17. april 2017 Nokas Gardermoen har lønnet kurs. Klarer du eksamen og andre tester, så er du garantert jobb etter endt kurs. Anonymkode: a4d81...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navne Løs Skrevet 17. april 2017 #12 Del Skrevet 17. april 2017 Vurderer dette selv. Jeg har dessverre ikke lappen, er det noen som helst hensikt å ta kursene om man ikke har lappen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #13 Del Skrevet 17. april 2017 1 minutt siden, Nameless Ghoul skrev: Vurderer dette selv. Jeg har dessverre ikke lappen, er det noen som helst hensikt å ta kursene om man ikke har lappen? Mange vekterjobber som ikke krever lappen Resepsjon, senter, alarmsentral, flyplass ++ Anonymkode: 9ed99...157 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 17. april 2017 #14 Del Skrevet 17. april 2017 Greit kurs å ha, fikk gjennom arbeidsgiver. Tjente 175 kr timen. Tror ikke det er vanskelig å få en vekterjobb med kurset, men vanskelig å få en fulltidsjobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piaasi Skrevet 17. april 2017 Forfatter #15 Del Skrevet 17. april 2017 Man kan jobbe f.eks 50% som vekter eller 60% etc etc?? Du må ikke jobbe i 100%.. ? 😉😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navne Løs Skrevet 12. juni 2017 #16 Del Skrevet 12. juni 2017 Har meldt meg på vekterkurs nå, så blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #17 Del Skrevet 13. juni 2017 På 17.4.2017 den 15.18, Blondie65 skrev: Men er ikke dette veldig dårlig betalte jobber? Startlønn på over 400k for en jobb som bare krever noen uker kursing er ikke spesielt dårlig betalt. Vektere hadde veldig dårlig betalt før, men fikk en oppsving i lønna for en del år siden. Anonymkode: 01e73...7e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 13. juni 2017 #18 Del Skrevet 13. juni 2017 Jobben er greit betalt, men det er vanskelig å få en 100% stilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå