Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg har et voldsomt stort problem.

jeg studerer 4 året på siv.ing og har ikke bestått det som kalles matte 3. (Jeg kom inn på betinget opptak). Jeg har bachelor i ingeniørfag fra før av.

Hvis jeg ikke består denne matten i vår får jeg ikke fortsette studiet, og jeg stresser fælt over det. Det knyter seg i magen, halsen og jeg blir rett og slett dårlig. Har heller ikke priorierte matten mye så langt i vår pga mye andre fag som foregår.

jeg får helt angst over at jeg kanskje ikke består... Jeg tror rett og slett at jeg er for dum til å bestå!!! Matte-eksamener som har vært tidligere har gått greit, men pga av traumatisk eksamen på VGs (pappa havna på sykehus og holdt på å dø under matteeksamen, og jeg fikk beskjed midt i eksamen) så får jeg rett og slett angst halvveis i eksamen... vet ikkr hva jeg skal gjøre!!! 

Anonymkode: e57de...a63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med en veileder/psykolog e.l. på studiestedet, de har gode råd å komme med for å håndtere eksamensangsten. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er fagstoffet du sliter med, anbefaler jeg å se videoforelesningene av Dag Wessel Berg, han er flink til å lære det bort på en forståelig måte :)

Anonymkode: 0faa9...a6b

AnonymBruker
Skrevet

På UiB der jeg gikk hadde de kurs i eksamensangst. Ta kontakt med studiestedet ditt for å høre om de har noe lignende!

Anonymkode: 2caba...022

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...