Gå til innhold

Juledilemma!!

@riel

Anbefalte innlegg

11:20 Matiné: Mikkes Magiske Jul - Innesnødd i Musehuset - tv2

12:25 Matiné: Mikke Mus og vennene hans feirer jul - tv2

11.00  Tre nøtter til Askepott (ttv) - nrk

12.30  Reisen til julestjernen (ttv) - nrk

14.00  Donald Duck og vennene hans (t) - nrk

Klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal prioritere å se- Askepott kl 11 er greit, det sees hvært år, og i år er intet unntak, så Innesnødd i Musehuset går ut. Og NRK's Disneykavalkade skal jeg selvsagt se.

Men hva skal jeg velge mellom Mikke Mus og vennene hans feirer jul og Reisen til julestjernen???

Hva skal dere velge???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det blir til at NRK står på her hele dagen. :) før likte jeg ikke reisen til juelstjernen, men nå hører den liksom med.

De to Disney filmene på tv2 så jeg de solgte for 149 på ultra i dag forresten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du bør satse på å få tatt noe opp på video.. noe skal man jo gjøre 1. dag når man "rusler rundt" i morgenkåpe... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du bør satse på å få tatt noe opp på video.. noe skal man jo gjøre 1. dag når man "rusler rundt" i morgenkåpe... :wink:

Litt vanselig det i disse dvd tider. Får heller se om typen får tak i filmen til meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg regner med jeg kommer til å sove meg gjennom det meste av de programmene, muligens drar jeg meg opp til siste halvdel av Askepott. Vi er oppe så sent i feriene, mye koseligere enn å stå opp tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er Julestjernen pleier jeg å duppe av. Deilig å få hvile litt midt på dagen ;)

Men i år er jeg på jobb da, så blir ikke mye dupping på meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...