Gjest BlandaDrops Skrevet 16. april 2017 #1 Skrevet 16. april 2017 Har mørke ringer under øynene enda jeg sover 6/7 timer hver eneste natt. Har noen tips til øyekrem eller lignende?
Ml79 Skrevet 16. april 2017 #2 Skrevet 16. april 2017 Sliter selv med mørke ringer under øynene , men synes den gelé masken fra vita er bra 😊 (2 små gelé pads som kleber seg fast) la virke 20-30 min. tips: legg de i kjøleskapet før bruk 👌🏼 Lykke til 😊
Prorsum Skrevet 16. april 2017 #3 Skrevet 16. april 2017 Comfort Zone sublime skin eye patches er veldig gode! Ellers er mørke ringer dessverre vanskelig å bli kvitt. Anbefaler deg å kjøpe en god concealer også.
Djungelvrål Skrevet 16. april 2017 #4 Skrevet 16. april 2017 Øyekrem hjelper ikke, slutt å bruk penger på dyre kremer. Ingen kremer kan gjøre huden under øynene tykkere. Kjøp concealer, Fit me er veldig bra og billig. 1
Gjest BlandaDrops Skrevet 16. april 2017 #5 Skrevet 16. april 2017 33 minutter siden, Ml79 skrev: Sliter selv med mørke ringer under øynene , men synes den gelé masken fra vita er bra 😊 (2 små gelé pads som kleber seg fast) la virke 20-30 min. tips: legg de i kjøleskapet før bruk 👌🏼 Lykke til 😊 Jeg er åpen for det meste, takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå