AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #1 Skrevet 16. april 2017 Min eksterne harddisk har tatt kvelden. Heldigvis har dataene på den ikke blitt borte. Men jeg ser nå at lagring i skyen kanskje hadde vært det sikreste og lureste. Men jeg kan ingenting om dette. Jeg har mac og iphone, så iCloud ville kanskje vært det enkelste? Har noen noen tips, råd eller erfaringer med sky lagring? Det er et stort antall bilder, noen dokumenter og slikt. Men aller mest bider. Jeg har en Dropbox-konto, en iCloud konto og jeg har en gmail, så jeg har vel også en Gdrive vil jeg tro. Anonymkode: fd922...0f5
stan Skrevet 16. april 2017 #2 Skrevet 16. april 2017 Hvis det er kun for backup er jeg godt fornøyd med Jottacloud. Uendelig med plass, bra overføringshastighet. Dessuten liker jeg at det er lagret i Norge.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #3 Skrevet 16. april 2017 Jeg har ikke bildene lagret på laptopen, så det blir hovedlagringsenheten min. Jottacloud har jeg ikke hørt om. Det skal jeg sjekke. Anonymkode: fd922...0f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå