AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #1 Skrevet 16. april 2017 Jeg regner med at det er flest menn, men jeg spør uansett alle. Ville dere fortsatt ha spander på den andre dersom dere viste at hun/han var bedre stilt økonomisk enn dere selv? Anonymkode: b2e9e...0bd
Ananas. Skrevet 16. april 2017 #2 Skrevet 16. april 2017 Jeg spanderer hvis jeg inviterer, uavhengig av hvor mange dater det er snakk om, men jeg legger ikke opp til å betale alt mulig bare fordi jeg har best økonomi. Hvis jeg legger opp til en dyrere standard enn jeg regner med at den med dårligere økonomi ville gjort, så betaler jeg uavhengig av hvem som inviterte. Som dame blir det riktignok ofte bare til at man tilbyr seg å betale, men jeg regner med å gjøre det, og gjør det når det ikke blir noen diskusjon ut av det.
Deron Skrevet 16. april 2017 #3 Skrevet 16. april 2017 Ja, jeg spanderer fordi jeg har lyst, ikke fordi jeg skal lette en økonomisk byrde for noen som tjener mindre enn meg. 1
Helvegen Skrevet 17. april 2017 #4 Skrevet 17. april 2017 Jeg spanderer første gang og så dømmer jeg daten i stillhet om de ikke tilbyr å ta sin del av regninga. Starten på et sunt forhold... 1
Gjest Minesveiper Skrevet 17. april 2017 #5 Skrevet 17. april 2017 (endret) Om jeg inviterer så har ikke jeg noe i mot å spandere. Om damen vil betale sin del selv deler vi regningen. Endret 17. april 2017 av Minesveiper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå