Majken Skrevet 2. august 2002 #21 Del Skrevet 2. august 2002 Neppe at jeg gidder å ha på meg ditt og datt for at andre skal ha noe pent å se på! Jeg går i det jeg syns er behagelig...... i stil med anledningen altså. Hadde for eksempel ikke gått på gata og i butikker med bikini om det er aldri så behagelig . Og jeg pynter meg kun hvis anledningen krever det. Hater skjørt, kjole, høyhæler og sminke, da føler jeg meg ikke helt vel. G-streng truser har jeg aldri skjønt hvorfor tok sånn av. Fins ikke behagelige. Og det styggeste jeg ser er kvinnfolk med lave hoftebukser og string truse, og når de setter seg så ser man halve rumpesprekken! Veldig lækkert! Og de kjøper de samme klærne til dattera på 10. Ellers syns jeg verken menn eller kvinner oppfører seg særlig elegant i utlandet........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 2. august 2002 #22 Del Skrevet 2. august 2002 Ærlig talt - vet ikke du, chris og dere andre at nordiske jenter er kjente for sin skjønnhet og naturlige væremåte ? Det er ikke mange steder i verden man kan gå på gaten og se så mange vakre mennesker... Jeg synes de fleste av oss er ganske flinke til å kle oss - men vi kler oss etter forholdene - og moderne... Dersom Chris & co. synes dette er så forferdelig, så tror jeg faktisk at det er dere som har et problem... Jeg kunne aldri tenke meg å rakke ned på norske menn fordi det finnes enkelte eksemplarer av sorten som ser mildt sagt "shabby" ut - det er jo allikevel så mange vakre menn..staute vikinger i T-skjorter er da mye mer sexy enn "overhøflige" syd-europeere i silkeskjorter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 2. august 2002 #23 Del Skrevet 2. august 2002 Man kan ikke alltid være en søt liten feminin snuppe, når det er -20, så tusler du ikke rundt i lette sommerplagg vet du, DET utgår med skyhøye kneløft for meg iallfall som fryser bare vinden blåser mer enn to pust i min retning. Men jeg kan da være feminin jeg også hvis jeg gidder gå inn for det, og det hender jeg gjør det, men jeg har aldri likt den "søte" blomstrete stilen jeg da..Det blir litt for snuppete for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2002 #24 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg synes også at det er vanvittig mange stilløse damer i norge! (GUD så kjedelig det må være å alltid bare bruke bukse og genser... Snork) Her jeg bor finnes de i hopetall. Jeg blir så glad når jeg en sjelden gang ser noen med en egen stil, som tør å skille seg ut fra mengden! Det er forfriskende Jeg vil dessuten bare si at jeg synes skjørt generelt er MYE mer behagelig enn bukser. Det strammer ikke overalt, og dessuten så er ikke rompa på utstilling som i alle de supertrange buksene som mange jenter går i. Jeg synes ikke akkurat det er stil på høyt plan. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 3. august 2002 #25 Del Skrevet 3. august 2002 Bukser trenger ikke stramme overalt de heller, det er bare å finne en i riktig størrelse...... Ellers skal jeg være enig i at jeg kler meg kjedelig, Levis og Adidas støtt. Men de som kjenner meg godt vet at jeg ikke er kjedelig som person, så hva folk som tilfeldigvis ser meg på gata mener, er meg revnende likegyldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella Skrevet 4. august 2002 #26 Del Skrevet 4. august 2002 Franske menn ??? Huff og gru - det var det eneste som var negativt med Frankrike da jeg var der. Der ble du vurdert fra topp til tå hele tiden, de plystret, var skikkelig "kjekkas"...ÆSJ. Virket som det eneste som betydde noe var det ytre.... Traff noen hygelige menn i Frankrike også altså, men det var mye "mannsjåvinister" også... Mirabella; som ikke kler seg for å behage mannen :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. august 2002 #27 Del Skrevet 6. august 2002 Leste igjennom innleggene om stringtruse over buksekanten og kom til og tenke på noe jeg ble ufrivillig tilskuer av en dag.... Det var to "babes" som gikk et par meter forran meg på gata en dag, selvfølgelig med trusa dradd godt over linninga på buksa.... Plutselig mister hun ene noe på bakken og bøyer seg frem for og plukke det opp igjen. Da skjer det... hun bøyer seg litt for langt frem, for buksa aklir nemelig ned, og med ett står hun med hele rumpa bar (bare stringtrusa kunne så vidt sees...) midt på gata!!!!! Buksa sklei nemelig ned og havna under rompa hennes!!!!!!! Ler bare jeg tenker på det enda, jeg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 6. august 2002 #28 Del Skrevet 6. august 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazy Skrevet 6. august 2002 #29 Del Skrevet 6. august 2002 Er det ikke det indre som teller da folkens? Så lenge man er ren og velstelt får man da gå i det man føler seg vel i. Jeg går sjelden i skjørt, det er liksom ikke meg. Går i shorts eller jeans og trives med det. Kanskje jeg ikke får så mange blikk etter meg på gata som de som går med skjørt og høye hæler (fordrar ikke høyhæla sko), men det er ikke sånne mannfolk jeg vil ha uansett. Samboeren min klager aldri på hva jeg har på meg, det er heldigvis ikke så viktig for ham. Og det samme gjelder andre veien. Oppfordrer alle til å gå med det de vil og trives med, og BLÅSE i hva andre synes. Og hva de "fine" damene går med i Sydeuropa. Bestemortruse eller string, who cares? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2002 #30 Del Skrevet 6. august 2002 DAMER ! Det er ikke nødvendigvis hva dere har på dere som betyr noe ! Det er måten dere bærer deres egen kropp som teller ! Med "kropp", mener jeg alt ! Inkl.hodet med innhold. I det øyeblikket dere sier til dere selv og andre, at dere ikke bryr dere med hva andre synes, har dere tapt. Dere bør være stolte over å være KVINNER, NORSKE KVINNER. Frigjorte, høy utdannede, rike på gods og gull, god helse, osv. osv. Stolthet viser man med å være rakrygget, elegant, og ikke minst viktig, man viser verdighet og respekt for andre. Om man bruker strengtruse, mammaloock (hvordan skrives det ?) har vel absolutt ingen betydning ? Det er derimot et alvorlig sykdomstegn, dersom man er nå "MÅ" bruke et bestemt klesplagg ! Strengtruser har vært i salg i maaaaange år. Hvorfor brukte dere de ikke tidligere ? Nå som en eller annen trendsetter har gjordt de moderne, må alle bruke de ?! Slike Kvinner, som hopper etter motehysteriet, er noen usikre slubber ! Igjen, mitt poeng er at dere Norske Kvinner, burde vise deres frihet og stolthet på en bedre måte. Ikke nødvendigvis som de Franske, men på deres egen måte. Vulgære klær (feite rumper med synlig string, joggebukser o.a.) er bare nedverdigende. Ta dere sammen, og krev at vi menn behandler dere som de KVINNER dere er ! Hilsen en chris, som fortsatt håper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 6. august 2002 #31 Del Skrevet 6. august 2002 Ser ikke helt poenget med å være elegant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2002 #32 Del Skrevet 6. august 2002 når du blir stor, forstår du det nok. hilsen en chris, som av og til fortviler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 6. august 2002 #33 Del Skrevet 6. august 2002 Hvor stor mener du jeg må jeg bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2002 #34 Del Skrevet 6. august 2002 F.eks. moden, Kvinnelig, ha sett andre ting enn MTV, og ha lest andre tidskrift enn DetNye og Romantikk. Å være "stor", er det motsatte av liten, vet du ? Men ikke vær redd, en da vokser du nok opp og blir en vakker Kvinne du også ! hilsen en chris, som tror han er litt stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 6. august 2002 #35 Del Skrevet 6. august 2002 Store chris: Jeg har aldri sett på mtv eller lest Romantikk. Det Nye har jeg gløtta i et par ganger. Mulig det er denne mangelen på møkk som gjør at jeg vokser så seint. Feilslått gjødsling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SjenertKar Skrevet 6. august 2002 #36 Del Skrevet 6. august 2002 Denne diskusjon er jo latterlig! Dere som mener at damene her i Norge skal gå kledd og oppføre seg som damer i sydlige land er jo helt på jordet. Halvparten av året er det så kaldt her i Norge at det ikke er mulig å kle seg slik de gjør andre plasser. Og hvordan vet dere forresten at damene i de mer sydlige landene er så mye bedre så snart de kommer innenfor døra hjemme? Tror nok ikke de er så "oppstæsja" hele tiden gitt! Man kan ikke regne med at alle damene er lik over hele verden, hadde ikke vært noe morsomt vist man dro på ferie og traff på ei dame som var helt lik de her hjemme vel? Jeg mener nå at damene her hjemme kler seg bra (og jeg har reist en del i Europa så vet nå litt), er fint å se lettklede damer på sommeren når det er bra vær, men vil ikke se det hele tiden, da blir det bare kjedelig. Og har nå enda til gode å treffe på damer ute på byen som ikke kler seg bra. At damer ikke liker at man holder døren åpen for de osv. skjønner jeg godt, de klarer vel fint å åpne døren selv. Er ikke 1900-tallet lenger! Denne gentleman-stilen dere snakker om er bare tull. Hva blir det neste? At du slenger fra deg jakka i sølepyttene så damene slipper å gå rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 6. august 2002 #37 Del Skrevet 6. august 2002 Enig med Aline! Jobber mye sammen med søreruropeiske/asiatiske menn og gudene skal vite at det oppstår misforståelser!!! Vi snubler stadig i hverandres kofferter, ben, drinker og sigaretter! (Ikke helt bokstavelig da, men dog...) Har imidlertid vært oppatt av å lære meg språk og kultur samt forklare mye og opplever egentlig iikke dette som noe problem, men møter av og til menn som manger respekt! (Og da viser det seg som regel at det er ikke bare stilt oven for meg, men generlt sett!). Jfr. Koranen kan muslimske menn gifte seg med kvinner som tilhører "Bøkenes folk" d.v.s. jøder og kristne (Vi bekjenner oss til samme gud) uten å miste sin tro. Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå