AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #1 Skrevet 16. april 2017 Jeg veeeet at det er litt rart spørsmål men jeg spør helt ærlig. Håper ikke jeg får stygge svar. Jeg har en kjæreste som har lyst til å rimme meg/gi rimjob, og det første jeg tenkte var at det er helt uaktuelt. Men jeg har tenkt litt på det i det siste og jeg vet han har veldig veldig lyst, men jeg er LIVREDD for at det skal være noe lukt/smak. Jada jeg dusjer jo selvsagt først, men vet ikke om såpe og vann er nok? Er det en god ide å bruke litt antibac på anus? Kan for eksempel ta litt antibac og blade med litt vann som jeg tørker over rumpa med en klut? Anonymkode: 8ec61...33b
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #2 Skrevet 16. april 2017 Prøv, så finner du fort ut om det er lurt eller ikke! Seriøst, det er alkohol. Huden rundt anus er ganske tynn og skjør. Faren er stor for at det vil svi. (Dette sier jeg helt uten å ha prøvd selv, altså.) Anonymkode: b29f2...51f 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #3 Skrevet 16. april 2017 God såpevask er mer enn godt nok. Anonymkode: ee0ae...8ad 5
Gjest Tamsi Skrevet 16. april 2017 #4 Skrevet 16. april 2017 Om han har så lyst til å gjøre det bør han ikke overraskes av hverken lukt eller smak..
boblevann Skrevet 16. april 2017 #5 Skrevet 16. april 2017 Det kommer til å svi veldig, og er ikke bra for slimhinnene. Dessuten fjerner ikke antibac hverken dritt, lukt eller smak. Man blir ikke ren av antibac, det bare dreper bakterier. Har du sølt syltetøy på hendene, går det ikke bort av antibac. Vask deg grundig med vann og intimsåpe. Siden han har så fryktelig lyst til dette her får han bare tåle det - det er rumpa det er snakk om. Alle vet hva den brukes til. 6
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #6 Skrevet 16. april 2017 Nei, det må du ikke gjøre. Det kommer til å svi. Det er kun til utvortes bruk. (hud) Det kommer heller ikke til å endre "smaken". I tillegg så absorberer kroppen alkoholn og andre stoffer som gjør at du kan føle deg uvel. Såpe og vann! Anonymkode: 920fe...74a 1
Ananas. Skrevet 16. april 2017 #7 Skrevet 16. april 2017 Vann, eventuelt vann og såpe er godt nok. Hvis du vil vaske deg litt grundigere, kan du for eksempel bruke en våtserviett før du går i dusjen. Jeg vil helst ikke ha antibac i munnen, og det er jo det du gir kjæresten din med den taktikken. Og helt ærlig: Hvis han vil bruke tungen sin der, så gjør han det på egen risiko med tanke på lukt og smak, hadde han vært livredd for det så hadde han ikke hatt kjempelyst til det. Men du BLIR ren uten antibac, altså. 1
Hurepoix Skrevet 16. april 2017 #8 Skrevet 16. april 2017 (endret) Smør inn med sjokolademousse. Så smaker det godt og han ser ikke hvis det skulle være "noe annet brunt" der i tillegg! Endret 16. april 2017 av Hurepoix 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #9 Skrevet 16. april 2017 Nei, det burde du ikke gjøre. For det første er det ikke bra for anus, for det andre er det ikke noe han skal slikke i seg! Du vil forhåpentligvis ikke la din forfengelighet ta livet av kjæresten. Anonymkode: c7b14...d41 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #11 Skrevet 16. april 2017 Bare slapp av under rimming. Det er overraskende godt og opphissende om man klarer å være avslappet.. Det er i hovedsak sitt eget spytt man lukter eller smaker. I tillegg så puster man jo med munnen så det er minimalt. Anonymkode: 920fe...74a
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #12 Skrevet 16. april 2017 Det tror jeg ikke du skal gjøre. Det er så tynn hud at jeg ser for meg at du blir sår av antibac der. Å i tillegg vil jeg tro det blir en varm og sviende smerte du får av det. Øm og vondt å bli rimmet med innsmurt anus i antibac. Anonymkode: dbb9a...f6a
Salka Skrevet 16. april 2017 #13 Skrevet 16. april 2017 Absolut Citron er nok bedre. Da kjenner han neppe smaken du er så redd for. Tror ikke antibac er særlig sunt å slikke i seg og du har vel neppe lyst til å havne bak murene for å ha kverka typen din pga at du er redd for å smake rumpe?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #14 Skrevet 16. april 2017 Nei, akkurat som at du ikke tar tigerbalsam under øyneneAnonymkode: 2881a...f24
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #15 Skrevet 16. april 2017 Vask deg bare vanlig eller ha eventuelt intimservietter med deg. Planlegg at han skal gjøre det når dere skal ha sex hvis dere skal sove sammen. Da kan du vaske deg mens du pusser tenna f.eks Anonymkode: 34a8d...4ce 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #16 Skrevet 16. april 2017 Det skal lukte og smake rumpe når man rimmer. Det er derfor det er så godt å rimme. Vanlig vask med vann holder i massevis, ikke overdriv vaskingen. Du må for all del ikke ta antibac i rumpa, det er både unødvendig og lite virkningsfullt. Anonymkode: 6fd9b...10c
Arsov Skrevet 14. desember 2020 #17 Skrevet 14. desember 2020 Jeg har prøvd å ta antibac i rumpa. Det er blandt det vondeste jeg noen gang har opplevd. Kommer på 2. plass, etter ryggsmerter på 1.! 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #18 Skrevet 14. desember 2020 Nei nei nei. Smør hendene inn med antibac og smak på de. Smaker det godt? Niks. Det smaker ikke godt i det hele tatt. Man kan ikke maskere lukt/smak med antibac. Kjøp deg intime våtservietter. Dusj med intimsåpe. Kjæresten din vet hva som kommer ut av baken din. Det hadde vært overraskende om anusen din IKKE smaker/lukter litt avføring. Intimsåpe er greit. Antibac er IKKE greit. Anonymkode: cad44...ad7
Elaine Marley Skrevet 15. desember 2020 #19 Skrevet 15. desember 2020 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå