AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #1 Del Skrevet 16. april 2017 Hva slags spørsmål er vanlig og få på intervju til vekterjobb? Hvilke personlige egenskaper må man ha for å jobbe som vekter? Anonymkode: 453fa...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prestekragen Skrevet 16. april 2017 #2 Del Skrevet 16. april 2017 Du må være ryddig og ordentlig, ha gode kommunikasjonsegenskaper, rolig og tålmodig, holde hodet kaldt i alle mulige situasjoner.. Slike ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 16. april 2017 #3 Del Skrevet 16. april 2017 Husk at det er en service og sikkerhetsjobb. Du skal yte god service ovenfor 'publikum',vise aktsomhet og legge merke til detaljer osv. Noen vektere går idag rundt og ser ut som Tøff Tøffesen bla på Oslo S,men Oslo S er et sted med mye bråk og da må de oppføre seg litt sånn,men det blir veldig feil å tøffe seg hvis man feks jobber i resepsjonen på et museum.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #4 Del Skrevet 16. april 2017 (endret) Kan vi gå over til det tråden egentlig er om? Bare for og ha det sagt, jeg ts er mann. Målet mitt er faktisk politi tilslutt. Anonymkode: 453fa...90d Endret 17. april 2017 av Nori 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #5 Del Skrevet 16. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan vi gå over til det tråden egentlig er om? Bare for og ha det sagt, jeg ts er mann. Målet mitt er faktisk politi tilslutt. Anonymkode: 453fa...90d Har du bra nok karakterer da, for å komme inn? Anonymkode: b93d1...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #6 Del Skrevet 16. april 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du bra nok karakterer da, for å komme inn? Anonymkode: b93d1...bb9 Ikke nå derfor jeg skal vente på alderspoeng og forbedre noen fag mens jeg jobber som vekter. Anonymkode: 453fa...90d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 17. april 2017 #7 Del Skrevet 17. april 2017 (endret) Er det mulig... Enkelte her har ikke fått med seg at det finnes flere typer vektere. Jeg har vært resepsjonsvekter, stasjonærvekter og operatør på sentral. I tillegg finnes sentervekter, mobilvekter og utrykningsvekter. Vektere har en sikringsfunksjon, og det som skal sikres er som regel eiendommer og andre verdier, der kunden har leid inn et vekterfirma. Vektere har også en servicefunksjon, som nevnt tidligere i tråden. Å jage etter kjeltringer er en jobb for Politiet. Vektere har ingen myndighet utover det vanlige folk har. For meg var det en fin jobb ved siden av studier. Mye bedre betalt enn å stå i butikk e.l. Endret 17. april 2017 av Knirke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 17. april 2017 #8 Del Skrevet 17. april 2017 Tråden er ryddet for avsporinger. Nori, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå