AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #1 Skrevet 16. april 2017 https://no.iherb.com/pr/Nature-s-Way-Activated-Charcoal-100-Capsules/50929 Det selges jo "charcoal juice" på de fleste juicesteder i både verden generelt og Oslo nå, så det bør jo være lovlig? Jeg vet tollen i Norge kan være litt vrien på innføring av visse produkter - noen her med peiling? Jeg har hvert fall ikke sett dette i butikkhyllene i Norge... Anonymkode: 0d71c...a5f
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #2 Skrevet 16. april 2017 Før noen retter meg - mener såklart kull-kapsler..... -TS Anonymkode: 0d71c...a5f
Zzyzx Skrevet 16. april 2017 #3 Skrevet 16. april 2017 Etter ingredienslisten å dømme så er det bare kull og gelatin i dem og det kan jeg ikke forestille meg at skal være problematisk å innføre til Norge.
Ny Bruker Skrevet 16. april 2017 #4 Skrevet 16. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: https://no.iherb.com/pr/Nature-s-Way-Activated-Charcoal-100-Capsules/50929 Det selges jo "charcoal juice" på de fleste juicesteder i både verden generelt og Oslo nå, så det bør jo være lovlig? Jeg vet tollen i Norge kan være litt vrien på innføring av visse produkter - noen her med peiling? Jeg har hvert fall ikke sett dette i butikkhyllene i Norge... Anonymkode: 0d71c...a5f Det er vel ikke i butikkhyllene du skal se, men på apoteket? Activated coal selges i hvert fall på apoteker i andre land (Øst Europa), like lett å kjøpe som Paracet.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #5 Skrevet 16. april 2017 Det selges ikke på apoteker fordi det ikke har noen medisinsk effekt og derfor ikke er et legemiddel. Nettbutikker for alternativere har det. Anonymkode: f6e7b...197 1
Dricka Skrevet 16. april 2017 #6 Skrevet 16. april 2017 Jeg kjøpte kulltabletter på apoteket for sånn 5-6 år siden. Visste ikke at det ikke selges på apotek lenger.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #7 Skrevet 16. april 2017 4 minutter siden, drop-dead skrev: Jeg kjøpte kulltabletter på apoteket for sånn 5-6 år siden. Visste ikke at det ikke selges på apotek lenger. Det finnes medisinsk kull, men det skal kun tas hvis man har fått i seg noe giftig siden det også absorberer viktige stoffer. Så vidt jeg kan forstå fra beskrivelsen er ikke tablettene som TS lenker til beregnet for det. Hvis de er det bør de ikke brukes til vanlig. Anonymkode: f6e7b...197 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå