Gå til innhold

Juletre

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Nå har vi kjøpt juletre! Et norsk grantre som står og akklimatiserer seg i yttergangen. I kveld skal jeg lage gløgg, sette på julemusikk og pynte treet! :hoppe:

Og i morgen er det jul (for oss)!

God jul alle sammen!:nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jula er ikke ordentlig i gang før juletreet er på plass. Vi satt opp vårt i går. Så nå er det sikkelig julestemning i heimen. Misunner deg som kan ha et ekte tre (vi kan ikke pga. allergi). Ingenting er mer jul enn lukten av grantre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stort flott ferdig pyntet edelgran står i stua her! :hoppe: Tror det er det fineste juletreet vi har hatt noen gang! Nååå er stemningen her, og bare et par dager igjen til juleferie!! God jul til dere alle!!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i skogen å hogget, eller saget, ned tre på lørdag :P Pyntet igår, og det ble så fint atte... Skikkelig julestemmning hos oss også :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt en flott edelgran, men ikke snakk om at den skal pyntes før på torsdag! Treet pyntes lille julaften - ingen diskusjon om det her i huset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Treet pyntes lille julaften - ingen diskusjon om det her i huset...

Samme her, treet pyntes lille julaften. Forøvrig er det bare vanlig gran som duger, edelgran eier ikke julestemning. Lukten er jo halve opplevelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juletreet blir ikke pyntet før lillejulaften her i gården :-)

Men jeg ser jo at flere og flere pynter ei god stund før - og får dermed lenger jul.

Søster av meg i USA pynter begynnelsen av desember. De har jo en mnd jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...