Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi kjøpt juletre! Et norsk grantre som står og akklimatiserer seg i yttergangen. I kveld skal jeg lage gløgg, sette på julemusikk og pynte treet! :hoppe:

Og i morgen er det jul (for oss)!

God jul alle sammen!:nissevink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jula er ikke ordentlig i gang før juletreet er på plass. Vi satt opp vårt i går. Så nå er det sikkelig julestemning i heimen. Misunner deg som kan ha et ekte tre (vi kan ikke pga. allergi). Ingenting er mer jul enn lukten av grantre.

Skrevet

En stort flott ferdig pyntet edelgran står i stua her! :hoppe: Tror det er det fineste juletreet vi har hatt noen gang! Nååå er stemningen her, og bare et par dager igjen til juleferie!! God jul til dere alle!!! :blomst:

Skrevet

Jeg var i skogen å hogget, eller saget, ned tre på lørdag :P Pyntet igår, og det ble så fint atte... Skikkelig julestemmning hos oss også :nissevink:

Skrevet

Kjøpte nydelig edelgran i dag som skal pyntes onsdag eller torsdag! Gleder meg til jul! :nisse:

-Charmina

:babyjente: Martine 17.10 :babyjente:

Skrevet

Jeg har også kjøpt en flott edelgran, men ikke snakk om at den skal pyntes før på torsdag! Treet pyntes lille julaften - ingen diskusjon om det her i huset...

Skrevet
Treet pyntes lille julaften - ingen diskusjon om det her i huset...

Samme her, treet pyntes lille julaften. Forøvrig er det bare vanlig gran som duger, edelgran eier ikke julestemning. Lukten er jo halve opplevelsen!

Gjest lilletroll
Skrevet
Treet pyntes lille julaften - ingen diskusjon om det her i huset...

:Nikke:

Skrevet

Juletreet blir ikke pyntet før lillejulaften her i gården :-)

Men jeg ser jo at flere og flere pynter ei god stund før - og får dermed lenger jul.

Søster av meg i USA pynter begynnelsen av desember. De har jo en mnd jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...