Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Daniella_
Skrevet

Har lyst på denne hårfargen:

http://www.beautyriot.com/article.php?id=1958&c_id=54

Men jeg er usikker, er den for orange?

Har sett dette bilde hvor det ser litt lysere ut rundt henne og da blir den ganske orange, men ganske fin for det altså.

Er nesten sikker på at jeg vil ha den, men jeg trenger litt in-put :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi. det er jo sånn hårfarge jeg vil ha. Jeg synes den ser veldig fin ut på det bildet jeg!

Kommer vel kankje litt ann på hudfarge osv - men fargen er veldig fin den! :P

Skrevet

Den så da ikke orange ut der ihvertfall. Veldig fin farge. (Ligner litt på fargen jeg har nå... :-) )

Gjest Daniella_
Skrevet

Ja, den er fint sant?

Ja jeg skal farge håret over jul.

Gleder meg :)

Gjest Daniella_
Skrevet
Den så da ikke orange ut der ihvertfall. Veldig fin farge. (Ligner litt på fargen jeg har nå... :-) )

Da har du ganske fint hår da :danse:

Skrevet

Den var veldig fin synes jeg!!! Fin glød, og synes ikke den så oransje ut i det hele tatt!!!! Kan du ikke sette inn et bilde og vise oss hvordan du blir/ evt. bare bilde av håret..

Gjest Daniella_
Skrevet
Den var veldig fin synes jeg!!! Fin glød, og synes ikke den så oransje ut i det hele tatt!!!! Kan du ikke sette inn et bilde og vise oss hvordan du blir/ evt. bare bilde av håret..

Jo jeg kan vel det.

Må bare farge det først og det er ikke før etter Jul :)

Skrevet

Da har du ganske fint hår da :danse:

Hadde bare resten av håret og vært sånn så, og ikke bare fargen... :wink:

Skrevet

Var hos frisøren i går, og håret mitt ble farget nesten akkurat slik som på bildet. Tror kanskje bunnfargen er litt lysere, og stripene litt tynnere, men ellers ganske likt. Så jeg synes det var kjempefint! :tunge1:

Litt av en operasjon forøvrig, først foliestriper med lysfarge i etterveksten og en eller annen blond minicolor på resten, og så en mørkere blond/brun minicolor i resten av håret. Tok en evighet, men ble skikkelig fint!

Gjest Daniella_
Skrevet
Var hos frisøren i går, og håret mitt ble farget nesten akkurat slik som på bildet. Tror kanskje bunnfargen er litt lysere, og stripene litt tynnere, men ellers ganske likt. Så jeg synes det var kjempefint! :tunge1:

Litt av en operasjon forøvrig, først foliestriper med lysfarge i etterveksten og en eller annen blond minicolor på resten, og så en mørkere blond/brun minicolor i resten av håret. Tok en evighet, men ble skikkelig fint!

Ååå din helldiggris.

Jeg gleder meg veldig til over Jul hvor jeg skal få denne fargen.

Men har du tykt hår eller?

Jeg har det skjønner du og det er langt i tillegg, så jeg blir vel sittende der i noen timer :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...