AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #1 Skrevet 16. april 2017 Jeg hadde en date i dag. For det første så trives jeg ikke med kaffedater. Jeg trives kun med turdater. Han vil treffes på kaffe midt i byen. For det andre så gir han ikke facebookadressen. Sist gang jeg pratet med han på melding på "sukker" var på fredag. Han skrev: "vi prates på søndag. Jeg vet kun fornavnet hans. Jeg føler at han virker litt sær i skrivingen. Han kan komme med kommentarer som jeg ikke forstår. "Jeg er egentlig ikke interessert i noe idrett eller noen spesielle interesser." osv. Jeg forstår ikke den. Han ser pen ut på bildene, men jeg får litt frysninger nedover ryggen av hele greien. Ville dere ha droppet det? Anonymkode: 9ae2d...075
TinaChristina Skrevet 16. april 2017 #2 Skrevet 16. april 2017 Ville droppet noe jeg fikk negative frysninger av, ja.... 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #3 Skrevet 16. april 2017 2 minutter siden, CaramelDevil skrev: Ville droppet noe jeg fikk negative frysninger av, ja.... Jeg tror ikke at jeg gidder. Jeg tror at jeg kommer til å droppe det. Jeg får lese gjennom hva som er skrevet. Men det hjelper ike at han er kjekk, men jeg føler at dersom jeg går på den daten så går jeg egentlig på en date der det med stor sannsynlighet vil bli bortkastet sløsing av tid og livet mitt. Mye stress bare å komme seg dit han vil møtes. Jeg tror jeg dropper det. Anonymkode: 9ae2d...075 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #4 Skrevet 16. april 2017 Jeg liker å gi folk en sjanse, og en første date behøver ikke nødvendigvis å vare veldig lenge. En kaffekopp og en times prat gir deg et inntrykk av hvordan han er. Men hvis du har en dårlig følelse er det helt greit å droppe det. Anonymkode: 9be75...2ab 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #5 Skrevet 16. april 2017 Altså det hjelper jo ikke om han er kjekk om du får frysninger av han? Så du har chatta med han kun fordi han er kjekk? Han burde jo få frysninger av det også da. Høres uansett dødfødt ut selv om jeg er for å gi alt potensialet en sjanse. Anonymkode: 78301...0f7
Inwe Skrevet 16. april 2017 #6 Skrevet 16. april 2017 Jeg gikk på date med en jeg bare synes var kjekk for snart et år siden, vi hadde ikke chattet i det hele tatt på forhånd. Gikk over all forventning, for nå sitter det en kjekk kar i sofaen hjemme og venter på at jeg skal bli ferdig på jobb. Liker å gi folk en sjanse, veldig sjelden en date blir helt bom. Hvem vet, kanskje han bare utrykker seg rart skriftlig, men egentlig er drømmemannen 3
Lee Jones Skrevet 16. april 2017 #7 Skrevet 16. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en date i dag. For det første så trives jeg ikke med kaffedater. Jeg trives kun med turdater. Han vil treffes på kaffe midt i byen. For det andre så gir han ikke facebookadressen. Sist gang jeg pratet med han på melding på "sukker" var på fredag. Han skrev: "vi prates på søndag. Jeg vet kun fornavnet hans. Jeg føler at han virker litt sær i skrivingen. Han kan komme med kommentarer som jeg ikke forstår. "Jeg er egentlig ikke interessert i noe idrett eller noen spesielle interesser." osv. Jeg forstår ikke den. Han ser pen ut på bildene, men jeg får litt frysninger nedover ryggen av hele greien. Ville dere ha droppet det? Anonymkode: 9ae2d...075 Det blir ditt tap TS. Daten kan gå dårlig og dere finner ut at dere vil avslutte datingen eller det kan hente han er din fremtidige ektemann. Du avgjør selvfølgelig, men jeg hadde ikke droppet en potensiell bra mann bare for skepsis til første date. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #8 Skrevet 16. april 2017 Jeg syns at fysiske reaksjoner som frysninger det skal man lytte til. Det er et sterkt signal om at her bør man holde seg unna. At han ikke vil levere ut facebook adresse har ikke så mye å si, ei heller at han vil ha kaffedate. Så lytt først og fremst til kroppens signaler. Anonymkode: de0fb...a9c
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #9 Skrevet 16. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en date i dag. For det første så trives jeg ikke med kaffedater. Jeg trives kun med turdater. Han vil treffes på kaffe midt i byen. For det andre så gir han ikke facebookadressen. Sist gang jeg pratet med han på melding på "sukker" var på fredag. Han skrev: "vi prates på søndag. Jeg vet kun fornavnet hans. Jeg føler at han virker litt sær i skrivingen. Han kan komme med kommentarer som jeg ikke forstår. "Jeg er egentlig ikke interessert i noe idrett eller noen spesielle interesser." osv. Jeg forstår ikke den. Han ser pen ut på bildene, men jeg får litt frysninger nedover ryggen av hele greien. Ville dere ha droppet det? Anonymkode: 9ae2d...075 Jeg må jo innrømme at jeg synes dette er ganske spesielt. Helt greit å ikke like å sitte på kafe hele dagen, men som et første møte så må det jo være veldig greit. Å dra en fyr langt inni skogen på første date kunne jo glatt vært shady. Du virker litt vrang/vanskelig. Anonymkode: 402f3...6c9 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #10 Skrevet 16. april 2017 Har lest ganske mange innlegg om dette nå TS, og du tar jo ikke til deg det folk skriver.. Så jeg gidder ikke prøve å komme med råd engang. Anonymkode: 50fb8...422 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå