AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #1 Skrevet 16. april 2017 Hei! Bruker til vanlig str 85D i Lindex sine bher med full cup. Har begynt å trene, men sliter ekstremt med at puppene ikke holder seg helt på plass. Det gjør at jeg får veldig vondt i både pupper og skuldre/rygg. Bruker Pierre Robert sin sportsbh, da jeg har likt den best til nå. Men nå hjelper den såvidt. Er det noen som har tips til hvilken sportsbh som er bra for de med litt større pupper? Og hvor får jeg kjøpt dem? :-) Anonymkode: 24419...5b9
Gjest Margit Spat Skrevet 16. april 2017 #2 Skrevet 16. april 2017 (endret) Gå på en ordentlig undertøybutikk, en sånn en som selger «bestemortruser» og hele pakka, og kjøp skikkelig sports-BH der. Ulike modeller passer ulike kropper, så akkurat hva som er best for deg, må du nesten prøve for å finne ut. På slike butikker som jeg nevner, så har de ansatte peiling. Jo større pupper man har, jo viktigere er akkurat det. Personlig har jeg aller best erfaring med et merke som heter Shock absorber. De har jeg ikke sett i standard undertøysbutikker, og jeg har kjøpt mine i forbindelse med messer/utstillinger, men jeg tror XXL fører merket. Når du ikke er større enn D-cup, så kan det hende at sports-BH-ene hos Change passer også. Triumph sine BH-er skal heller ikke utelukkes. Men det aller viktigste er at du prøver den på før du kjøper den. Den SKAL sitte skikkelig stramt rundt kroppen, og dekke hele puppen. Du bør hoppe litt opp og ned mens du har den på, slik at du ser at ting holder seg på plass. Endret 16. april 2017 av Margit Spat
LittDiva Skrevet 16. april 2017 #3 Skrevet 16. april 2017 Jeg kjøpte Casall sin med dobbel hekting bak . Har f- cup. Puppene er som støpt , selv med løping og riding.
Gjest Gia_ Skrevet 16. april 2017 #4 Skrevet 16. april 2017 Har samme str som deg, bruker casall sin med dobbel hekting bak som hun over, og Nike sin, den med hekting.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #5 Skrevet 17. april 2017 Jeg har gcup, og veldig fornøyd med change sinn original modell Anonymkode: 902fb...36d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå