Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så skuffet over min såkalte bestevenninne. For mange år siden var vi en stor gjeng (er snakk om vgs) og hun ene jente var et rævglefs som var slem mot alle og mobbet. La oss kalle henne Anne. Hvis jeg gikk forbi henne på gaten f.eks så kunne hun rope ut: æsj se der er Sara. Din patetiske stygge hore. Sånn holdt hun på hele tiden, og jeg gråt SÅ mye pga henne. Siste gang hun var slem var i august 2002, da var vi hos en kamerat og hun sa jeg var stygg og patetisk. 

I går fikk jeg vite av en felles venninne at min bestevenninne har begynt å henge med Anne. Anne var slem mot henne også, og nei hun har ikke forandret seg. Er flere som har brutt kontakten med Anne for hun er så negativ og slem mot folk. Nå lurer jeg litt på hva jeg skal si til min bestevenninne. Føler hun har brutt tilliten min med å henge med et så ondt menneske. Tenk om hun inviterer oss begge på fest, jeg kommer jo til å banke dama gul og blå.. det blir jo bare krise.

Hva hadde dere gjort? Sendt melding og sagt dere var skuffet? Droppet bestevenninna for godt? Hun oppfører seg forøvrig rart selv for tiden også.

Anonymkode: e0222...b56

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er forståelig at du ikke ønsker å ha noe med henne å gjøre, men dette er så lenge siden at jeg ikke synes man kan klandre venner for å gjenoppta kontakten. 

Anonymkode: fb593...35d

• Liker 1
Skrevet

Mine venner får lov til å være venn med akkurat den de vil selv så jeg ville ikke gjort noe. Jeg ville også dratt på festen om venninnen min inviterte oss begge, men om Anne da hadde slengt dritt hadde jeg tatt i plenum hvor idiotisk det er å oppføre seg sånn. Hadde vel lagt på en sidekommentar om at hun ikke har blitt bedre på 15 år. Når andre også får øynene opp for hvordan hun er så kanskje det går opp et lys for henne også, det er uansett ikke du som ville sett teit ut i en sånn situasjon. Om hun ikke slenger dritt lenger er jo det bare en bra ting.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forståelig at du ikke ønsker å ha noe med henne å gjøre, men dette er så lenge siden at jeg ikke synes man kan klandre venner for å gjenoppta kontakten. 

Anonymkode: fb593...35d

Hadde hun forandret oppførsel så greit nok, jeg forstår også at folk kan forandre seg. Men denne dama må det være noe gærent med. 35 år og sprer fortsatt rykter og slenger dritt til folk. Ene venninna mi møtte henne og fikk høre at hun har blitt bra feit siden vgs.. altså, sånt sier man ikke. Jeg forstår bare ikke hvorfor noen vil utsette seg for sånne mennesker. Etter at venninna mi fikk seg hund så har hun trukket seg vekk fra alt og alle. Hun er bare hjemme med hunden. Vet at "Anne" har samme rase og at de går tur sammen. Men likevel! Jeg er såå skuffa. 

Anonymkode: e0222...b56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...