Gå til innhold

Leie bil i Norge, hva er billigst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal leie bil fra Bergen og levere i Oslo. Hva er billigst? Synes de fleste "samlesidene" er uoversiktlige. Bilen skal brukes til å flytte, men ikke så mye ting, mellomstor bil vil nok holde. Noen som har erfaring? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rent a Wreck, tenker jeg. 

Anonymkode: f5662...b95

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Rent a Wreck, tenker jeg. 

De har så utrolig høy kostnad når du skal levere et annet sted .. :(

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, masari skrev:

De har så utrolig høy kostnad når du skal levere et annet sted .. :(

Det har jo alle firmaene. Grunnen er at det er en stor ekstrautgift å få fraktet bilen tilbake til riktig utleiested. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det har jo alle firmaene. Grunnen er at det er en stor ekstrautgift å få fraktet bilen tilbake til riktig utleiested. 

Rent a wreck tar 6000 kr ekstra hvis du skal levere ett annet sted. Har funnet priser under dette hos avis, budget, hertz o.l

Anonymkode: 988b9...7a4

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rent a wreck tar 6000 kr ekstra hvis du skal levere ett annet sted. Har funnet priser under dette hos avis, budget, hertz o.l

Anonymkode: 988b9...7a4

Det er jo fordi de andre har mye større fortjeneste generelt.

Skrevet
3 timer siden, masari skrev:

Jeg skal leie bil fra Bergen og levere i Oslo. Hva er billigst? Synes de fleste "samlesidene" er uoversiktlige. Bilen skal brukes til å flytte, men ikke så mye ting, mellomstor bil vil nok holde. Noen som har erfaring? 

Var ihvertfall før en nettside med oversikt over utleiebilder som skulle kjøres tilbake til den utleiestasjon den hørte hjemme. Det eneste du som sjafør vel betalte var bensin underveis. Vet ikke om dette finnes, er det det så kan du jo sjekke om de har bil som skal fra Bergen til Oslo, Dog må det sjekkes rett før dagen du skal over.

Skrevet (endret)

Nabobil er billig, men da må du kjøre den tilbake til Bergen. Totalt blir det sikkert billigere å leie via Nabobil og i tillegg ta fly fra Bergen til Oslo hvis det er slik at det koster noe tusenlapper ekstra å levere et annet sted.

Endret av penny_
Skrevet

Sjekk returbil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...