AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #1 Skrevet 16. april 2017 (endret) Påskeaften var jeg på Clas Ohlson i xxx med moren min for å kjøpe diverse ting, og der fikk vi hjelp av en kjekk butikkansatt! Jeg kunne ikke slutte å stirre på han, det varme smilet hans, føflekken ved smilehullet og øynene hans bak de røde brillene, herregud! I tillegg så var han så hyggelig og så ekstremt behjelpelig. Prøvde virkelig å hjelpe oss med forskjellige løsninger og forslag til ting vi kunne bruke istedenfor de tingene vi, i utgangspunktet, hadde tenkt å bruke/kjøpe (Jeg vet det går under jobben, men fortsatt!). Og toppen av det hele, verdens fineste rompe! Jeg er ikke typen som legger merke til sånne ting, men han har den perfekt faste, trente rompa jeg noen gang har sett på en mann! Å gud, bare tanken på hvor mye trøkk den rumpa kan gi .. Herregud jeg føler meg som en teit tenåring.. Jeg beklager! Ihvertfall tenker jeg å ta en tur innom i morgen, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem? Forslag? Anonymkode: 0c802...e18 Innlegget er ryddet for identifisering av privatpersoner. Yvonne (mod) Endret 3. mai 2017 av Yvonne 6
Inwe Skrevet 16. april 2017 #2 Skrevet 16. april 2017 (endret) Først og fremst vil jeg anbefale deg å dra på tirsdag isteden for i morgen da det er stengt i morgen. Sånn ellers har du vel ingenting å tape. Start en samtale med han og se hvor det går. Går den fint kan du jo spørre om snap/fb/tlf.nr eller noe sånt Endret 16. april 2017 av Inwe 6
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #3 Skrevet 16. april 2017 (endret) Bad move, nå kommer halve Oslo til å reise til xx på tirsdag og se etter han med de røde brillene Håper for hans del du er en kompis av ham som prøver å være morsom. Anonymkode: dbb47...bbe Innlegget er ryddet for identifisering av privatpersoner. Yvonne (mod) Endret 3. mai 2017 av Yvonne 24
Hurepoix Skrevet 16. april 2017 #4 Skrevet 16. april 2017 Kjøp noe innvikla og spør om han kan komme hjem til deg og hjelpe deg å montere det. Tilby å lage middag til gjengjeld. 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #5 Skrevet 16. april 2017 1 time siden, Hurepoix skrev: Kjøp noe innvikla og spør om han kan komme hjem til deg og hjelpe deg å montere det. Tilby å lage middag til gjengjeld. Vent.. tilbyr de sånne tjenester? Anonymkode: 0c802...e18
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #6 Skrevet 16. april 2017 (endret) På 16.4.2017 den 11.18, AnonymBruker skrev: Bad move, nå kommer halve Oslo til å reise til xx på tirsdag og se etter han med de røde brillene Håper for hans del du er en kompis av ham som prøver å være morsom. Anonymkode: dbb47...bbe Neei... Anonymkode: 0c802...e18 Innlegget er ryddet for identifisering av privatpersoner. Yvonne (mod) Endret 3. mai 2017 av Yvonne
Hurepoix Skrevet 16. april 2017 #7 Skrevet 16. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vent.. tilbyr de sånne tjenester? Anonymkode: 0c802...e18 Bare for hjelpeløse, sjarmerende, forelska kunder som er gode til å lage middag for Clas Ohlssons spretneste rumpe! 7
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #8 Skrevet 16. april 2017 1 time siden, Inwe skrev: Først og fremst vil jeg anbefale deg å dra på tirsdag isteden for i morgen da det er stengt i morgen. Sånn ellers har du vel ingenting å tape. Start en samtale med han og se hvor det går. Går den fint kan du jo spørre om snap/fb/tlf.nr eller noe sånt TS her, Da har jeg en ekstra dag til å finne på noe jeg kan si! Haha! For akkurat nå så er jeg her; ”Kan du hjelpe meg med drill?” ”Jada, hva trenger du hjelp med?” ”Trenger deg... ...til å drille meg.” Hva en spretten rumpe kan gjøre en jente! Er så håpløs.. Anonymkode: 0c802...e18 15
Hurepoix Skrevet 16. april 2017 #9 Skrevet 16. april 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: ”Trenger deg... ...til å drille meg.” Hva en spretten rumpe kan gjøre en jente! Er så håpløs.. Anonymkode: 0c802...e18 Lol. Har et hull som må drilles og sparkles. Mye fukt der. Kan jeg få se på noe god redskap for den slags? 14
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #10 Skrevet 16. april 2017 Hallo! Han jobber i en butikk. Hvorfor skal du la en fyr som jobber i en butikk ligge med deg? Hvorfor har du så lave ambisjoner? Lav selvfølelse? Kanskje jobbe med det i stedet for å rulle rundt i bunnslammet. Anonymkode: 69fe2...21f
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #11 Skrevet 16. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo! Han jobber i en butikk. Hvorfor skal du la en fyr som jobber i en butikk ligge med deg? Hvorfor har du så lave ambisjoner? Lav selvfølelse? Kanskje jobbe med det i stedet for å rulle rundt i bunnslammet. Anonymkode: 69fe2...21f Kondolerer Anonymkode: 166e9...e47 19
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #12 Skrevet 16. april 2017 Hmm.. vanskelig.. 1) Spør om hjelp. Start en samtale. Spør han om han vil ta en kaffe en gang. 2) Stikk innom butikken flere ganger i uken. Bygg "forholdet" gradvis. Ta det derifra. Anonymkode: 95bfc...c80
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #13 Skrevet 16. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: ”Kan du hjelpe meg med drill?” ”Jada, hva trenger du hjelp med?” ”Trenger deg... ...til å drille meg.” hahaha! den kunne faktisk gått på meg! gjør det! Anonymkode: ce191...0cd
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #14 Skrevet 16. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmm.. vanskelig.. 1) Spør om hjelp. Start en samtale. Spør han om han vil ta en kaffe en gang. 2) Stikk innom butikken flere ganger i uken. Bygg "forholdet" gradvis. Ta det derifra. Tenker hvis jeg spør han ut og finner ut at han er opptatt eller avviser meg, så kan jeg aldri handle der mer for det blir så kleint.. da er jo alternativ 2 mye bedre? eller? Hjelp.. Anonymkode: 0c802...e18
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #15 Skrevet 16. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker hvis jeg spør han ut og finner ut at han er opptatt eller avviser meg, så kan jeg aldri handle der mer for det blir så kleint.. da er jo alternativ 2 mye bedre? eller? Hjelp.. Anonymkode: 0c802...e18 Altså, det er ikke spesielt sannsynlig at en kvinne er innom en Clas Ohlson butikk flere ganger i uken. Han kommer til å lukte ugler i mosen allerede den andre gangen du er innom. Så det kommer til å bli helt åpenlyst hva du er ute etter. Du kommer uansett ikke utenom det faktum at det kommer til å bli kleint å gå i den butikken hvis du blir avvist, og det uansett hvordan det gjøres på. Men så det er tross alt snakk om en Clas Ohlson. Hvor ofte går du egentlig i den butikken? Er det egentlig noe stort tap om du ikke lenger "kan" gå i den butikken? Hadde det vært en kul sybutikk hadde skjønt problemet, men Clas Ohlson er du vel uansett sjelden innom. Det store spørsmålet er likevel hvorfor i alle dager du vil at en butikksansatt skal penetrere deg. Om noe burde du være glad han ikke prøver seg. Anonymkode: 69fe2...21f
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #16 Skrevet 16. april 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, det er ikke spesielt sannsynlig at en kvinne er innom en Clas Ohlson butikk flere ganger i uken. Han kommer til å lukte ugler i mosen allerede den andre gangen du er innom. Så det kommer til å bli helt åpenlyst hva du er ute etter. Anonymkode: 69fe2...21f Spesielt siden han, hvis han faktisk finnes, ganske sikkert har hørt om denne tråden allerede Anonymkode: dbb47...bbe 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #17 Skrevet 16. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hallo! Han jobber i en butikk. Hvorfor skal du la en fyr som jobber i en butikk ligge med deg? Hvorfor har du så lave ambisjoner? Lav selvfølelse? Kanskje jobbe med det i stedet for å rulle rundt i bunnslammet. 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det store spørsmålet er likevel hvorfor i alle dager du vil at en butikksansatt skal penetrere deg. Om noe burde du være glad han ikke prøver seg. Å herre.. Ikke frekk ment, men.. Slik som hun beskriver denne butikkansatte, kontra hvordan du svarer TS, så hadde jeg, uten snev av tvil, valgt mannen TS er betatt av over deg. Hadde ikke spilt noe rolle dersom du var administrerende direktør i DNB med det synet du har. Igjen, ikke frekk ment.. Anonymkode: 09b57...36c 16
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #18 Skrevet 16. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å herre.. Ikke frekk ment, men.. Slik som hun beskriver denne butikkansatte, kontra hvordan du svarer TS, så hadde jeg, uten snev av tvil, valgt mannen TS er betatt av over deg. Hadde ikke spilt noe rolle dersom du var administrerende direktør i DNB med det synet du har. Igjen, ikke frekk ment.. Anonymkode: 09b57...36c Lett for deg å si mens du sitter trygt bak en pc-skjerm. Hadde du sett meg i virkeligheten hadde pipa fått en annen lyd. Det kan jeg garantere. Anonymkode: 69fe2...21f
dillyduzit Skrevet 16. april 2017 #19 Skrevet 16. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lett for deg å si mens du sitter trygt bak en pc-skjerm. Hadde du sett meg i virkeligheten hadde pipa fått en annen lyd. Det kan jeg garantere. Anonymkode: 69fe2...21f Helt til du hadde åpnet munnen. Du glemte vist den delen. 17
Suppetuppe Skrevet 16. april 2017 #20 Skrevet 16. april 2017 Jeg jobbet på bensinstasjon da min kjære "oppdaget" meg og falt for meg. Han syns jeg var så søt, utadvendt og hyggelig, og han ble betatt av meg veldig fort, Siden vi har felles venner dukket jeg opp på fb hans og han la meg til som venn. Må ærlig si at jeg ikke hadde peiling på hvem han var da, og jeg kunne hvertfall ikke huske at han hadde handlet hos meg. Men han begynte nå å prate til meg og jammen endte vi ikke opp som samboere så det er håp for deg, TS! Hihi! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå