Gjest Winza Skrevet 16. april 2017 #1 Skrevet 16. april 2017 (endret) http://www.tv2.no/nyheter/9041760/ Tror dere dette er mulig? Endret 16. april 2017 av Winza
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 16. april 2017 #2 Skrevet 16. april 2017 Nei Og jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor noen vil leve i 1000 år.
Gjest Winza Skrevet 16. april 2017 #3 Skrevet 16. april 2017 2 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Nei Og jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor noen vil leve i 1000 år. Fordi man ikke vil dø
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 16. april 2017 #4 Skrevet 16. april 2017 Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev: Fordi man ikke vil dø Man dør og det får folk bare akseptere. Isteden for å drive og gå rundt med falske forhåninger.
Gladius Veritatis Skrevet 16. april 2017 #5 Skrevet 16. april 2017 Eg vil langt heller dø enn å leve her i 1000 år med sjukdom og alderdom. 1
Gjest Winza Skrevet 16. april 2017 #6 Skrevet 16. april 2017 Akkurat nå, Gladius Veritatis skrev: Eg vil langt heller dø enn å leve her i 1000 år med sjukdom og alderdom. Målet dems er å utsette slikt og oppgradere deler av kroppen, litt slik som med roboter men spørs om det gjelder deg eller andre med. Hadde vært trist å overleve hele familien..
Huldra-78 Skrevet 16. april 2017 #7 Skrevet 16. april 2017 Nei og heldigvis neppe noen gang mulig. Må si som oldemora mi, hun opplevde 1. og 2. verdenskrig og fikk med seg krigen i Irak... "Jeg er så lei alle idiotene som aldri lærer!! Hva skal man med dette livet, når ingen kan holde fred og ta vare på hverandre..." Var glad i Oldemor, jeg 1
Gjest Winza Skrevet 16. april 2017 #8 Skrevet 16. april 2017 7 minutter siden, Huldra-78 skrev: Nei og heldigvis neppe noen gang mulig. Må si som oldemora mi, hun opplevde 1. og 2. verdenskrig og fikk med seg krigen i Irak... "Jeg er så lei alle idiotene som aldri lærer!! Hva skal man med dette livet, når ingen kan holde fred og ta vare på hverandre..." Var glad i Oldemor, jeg Hvor gammel ble hun?
Daniel123 Skrevet 16. april 2017 #9 Skrevet 16. april 2017 Jeg tror det kommer til å bli mulig å bremse alderdommen betraktelig i fremtiden, og jeg for min del kommer til å benytte meg av dette tilbudet. Jeg tror ikke på et liv etter døden, og tanken om å dø av alderdom og sykdommer en dag, og dermed miste evnen for evig og alltid til å oppleve virkeligheten og verden, er ikke særlig forlokkende for min del. Dermed kommer jeg til å bruke alt i min makt til å opprettholde livet så lenge som mulig, 1
Huldra-78 Skrevet 16. april 2017 #10 Skrevet 16. april 2017 1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev: Hvor gammel ble hun? 100 år
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #11 Skrevet 16. april 2017 Hvis man kan være frisk i 1000 år så hvorfor ikke. Må dog forbeholdes de som ikke får barn, ellers vil jo jorden fylles opp på kort tid. Men hvis pensjonsalderen blir 980 år så betakker jeg meg Anonymkode: 64c70...e59
Gjest Winza Skrevet 16. april 2017 #12 Skrevet 16. april 2017 2 minutter siden, Huldra-78 skrev: 100 år Fikk levd et langt og kunnskapsrikt liv da
Huldra-78 Skrevet 16. april 2017 #13 Skrevet 16. april 2017 3 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Fikk levd et langt og kunnskapsrikt liv da Hun levde et langt og arbeidssomt liv Å være fiskerkone i Vesterålen, med 5 unger og mannen borte på Lofotfiske hver vinter... Hun var en tøff og snill dame. Og jeg skjønner henne godt, når hun sa at hun var lei av å se på hvordan verden aldri ble noe bedre
Gjest Winza Skrevet 16. april 2017 #14 Skrevet 16. april 2017 4 minutter siden, Huldra-78 skrev: Hun levde et langt og arbeidssomt liv Å være fiskerkone i Vesterålen, med 5 unger og mannen borte på Lofotfiske hver vinter... Hun var en tøff og snill dame. Og jeg skjønner henne godt, når hun sa at hun var lei av å se på hvordan verden aldri ble noe bedre Bare av nysgjerrighet, når var hun født?
Huldra-78 Skrevet 16. april 2017 #15 Skrevet 16. april 2017 1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev: Bare av nysgjerrighet, når var hun født? 1904 og Oldefar i 1902, han ble forresten 98 år
Salka Skrevet 16. april 2017 #16 Skrevet 16. april 2017 12 minutter siden, Huldra-78 skrev: Nei og heldigvis neppe noen gang mulig. Må si som oldemora mi, hun opplevde 1. og 2. verdenskrig og fikk med seg krigen i Irak... "Jeg er så lei alle idiotene som aldri lærer!! Hva skal man med dette livet, når ingen kan holde fred og ta vare på hverandre..." Var glad i Oldemor, jeg Hun hørtes ut som en klok og vis dame. Heldig som fikk ha henne så lenge og hun har så utrolig rett. Bli 1000 år høres ut som det absolutte mareritt. Aldri i verden om jeg hadde hatt lyst til å bli så gammel, jeg får grøsninger bare av tanken. Alderdom og død er en naturlig del av livet og jeg syns ikke man skal tukle med sånt. Jeg har heller ingen tro på at det blir mulig å bli så gammel noen gang. Heldigvis kan man si. Men forventet levealder vil kanskje øke til 100-120 år etterhvert. Heldigvis er jeg ikke redd for døden, den kommer når den kommer den. Døden er grusom for de som sitter igjen, men neppe så ille for den som dør. 1
Gjest Winza Skrevet 16. april 2017 #17 Skrevet 16. april 2017 1 minutt siden, Huldra-78 skrev: 1904 og Oldefar i 1902, han ble forresten 98 år Kult, de levde igjennom hele 1900 tallet og fikk opplevd alle de store og unike tidene men ble gammel og døde rett før smarttelefoner og nettet tok helt over verden. Misunner dem litt Verden med Internett kan være ganske slitsom til tider :/
Gjest Winza Skrevet 16. april 2017 #18 Skrevet 16. april 2017 2 minutter siden, Salka skrev: Hun hørtes ut som en klok og vis dame. Heldig som fikk ha henne så lenge og hun har så utrolig rett. Bli 1000 år høres ut som det absolutte mareritt. Aldri i verden om jeg hadde hatt lyst til å bli så gammel, jeg får grøsninger bare av tanken. Alderdom og død er en naturlig del av livet og jeg syns ikke man skal tukle med sånt. Jeg har heller ingen tro på at det blir mulig å bli så gammel noen gang. Heldigvis kan man si. Men forventet levealder vil kanskje øke til 100-120 år etterhvert. Heldigvis er jeg ikke redd for døden, den kommer når den kommer den. Døden er grusom for de som sitter igjen, men neppe så ille for den som dør. Vi begge kunne sittet og sett Cæsar repriser de neste århundrene :D
Salka Skrevet 16. april 2017 #19 Skrevet 16. april 2017 Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev: Vi begge kunne sittet og sett Cæsar repriser de neste århundrene :D og fjaset og trollet masse på kåge!
Huldra-78 Skrevet 16. april 2017 #20 Skrevet 16. april 2017 2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Kult, de levde igjennom hele 1900 tallet og fikk opplevd alle de store og unike tidene men ble gammel og døde rett før smarttelefoner og nettet tok helt over verden. Misunner dem litt Verden med Internett kan være ganske slitsom til tider :/ Jeg vet at oldemor hadde kommet til å prøve både nettet og smarttelefoner, hun var nysgjerrig og ikke redd nye ting. Brukte å ta med spaghetti og kjøttsaus til dem. Oldemor digga "Spaghottien" min(Hun fikk aldri med seg rett uttale)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå