Gå til innhold

Kan jeg kalle henne en venninne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en "venninne" som er veldig spesiell. Hun virker så streng og sur, men mener ingenting med det. "Alle" sier at hun er spesiell, men de fleste klarer å omgås med henne likevel. Jeg gjør jo det jeg også, men begynner å bli ganske irritert og lei. Enten er hun totalt uinteressert i meg som venn, eller så er hun en slik jente av seg. Hun svarer skjeldent på snap, kun hvis det er til henne direkte, hun blir sur hvis jeg ikke er med på noe hun vil være med på. Noen ganger kan hun være veldig reservert, mens andre ganger er hun ok. Vet aldri hvor jeg har henne og det er så vanskelig å tyde henne. Jeg vil gjerne ha hun som venninne, men det er vanskelig. Noen ganger føler jeg at jeg er redd og si noe feil, gjøre feil, eller generelt virke idiot i hennes øyner. Hun har sine meninger om ting, og det er jo greit, men hun virker så dømmende når hun ikke er enig med noen. 

Vi bor på et lite sted. Så har ikke så manage andre å omgås med sånn egentlig. De fleste kan jeg kalle som bekjenter, ikke venner. Men er redd jeg må kutte ut henne også. 

Så sitter her og lurer på å bare gi F i henne, eller kjempe for å få henne til å åpne seg mer osv. 

Anonymkode: 72b39...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vanskelig å svare på. Veldig negativt innlegg om henne, lite argumenter der som tilsier at det er noen man vil være venn med? 

Hvis de positive sidene veier tyngre enn de negative og du vil dette så kan du vel prøve. Lag en pluss og minus liste kanskje? 

Anonymkode: 7667c...fc5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en "venninne" som er veldig spesiell. Hun virker så streng og sur, men mener ingenting med det. "Alle" sier at hun er spesiell, men de fleste klarer å omgås med henne likevel. Jeg gjør jo det jeg også, men begynner å bli ganske irritert og lei. Enten er hun totalt uinteressert i meg som venn, eller så er hun en slik jente av seg. Hun svarer skjeldent på snap, kun hvis det er til henne direkte, hun blir sur hvis jeg ikke er med på noe hun vil være med på. Noen ganger kan hun være veldig reservert, mens andre ganger er hun ok. Vet aldri hvor jeg har henne og det er så vanskelig å tyde henne. Jeg vil gjerne ha hun som venninne, men det er vanskelig. Noen ganger føler jeg at jeg er redd og si noe feil, gjøre feil, eller generelt virke idiot i hennes øyner. Hun har sine meninger om ting, og det er jo greit, men hun virker så dømmende når hun ikke er enig med noen. 

Vi bor på et lite sted. Så har ikke så manage andre å omgås med sånn egentlig. De fleste kan jeg kalle som bekjenter, ikke venner. Men er redd jeg må kutte ut henne også. 

Så sitter her og lurer på å bare gi F i henne, eller kjempe for å få henne til å åpne seg mer osv. 

Hvilke positive sider har hun da?

Anonymkode: 34a09...db4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har dere reist på ferie sammen? I så fall bør dere gjøre det.

Ingenting bygger bånd som å være på et ukjent sted sammen. Sove sammen i dobbeltsenga, spise frokost sammen i senga, låne hverandres klær osv. 

Turen bør være lenger enn en helg. Helst en uke. Og gjerne på et varmt sted hvor dere kan bade. Eventuelt kan dere bade innendørs.

Anonymkode: ce188...4af

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje har hun sosial angst?? Eller noe slikt . Inviter til en sosial sammenkomst med flere og se svar 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er så opp og ned med henne. Noen ganger svarer hun så kort på noe jeg spør om, da begynner jeg å lure på om hun er interessert i å prate med meg i det hele tatt. Hun oppfører seg normalt blant andre, men føler hun er nedlatende mot meg. Hun får meg til å virke dum. Spesielt blant andre. Og når vi er blant andre så prater hun ikke til meg. Jeg vil jo være vennen hennes, men jeg forstår meg ikke på henne. Virker som om hun ikke vil ha meg som venn enkelte ganger. Jeg har ingen andre enn henne. Det er vanskelig å få venner når alle i bygda er blitt i hver sin gjeng, derfor jeg valgte henne fordi hun var ofte for seg selv. Vi har barn på samme alder også, men hun virker dessverre lite interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...