Gå til innhold

Pus vil plutselig ikke komme inn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en kastrert hannkatt som bor med foreldrene mine på en gård, han er 12 år.

Pus vil ikke komme inn mer. Han er fortsatt kjælen og kosete, men så fort døra blir åpna blir han redd. Har bært han inn et par ganger men han blir bare ekstremt stressa og redd, så må slippe han ut igjen.

Det begynte for noen uker siden, da var han til dyrlegen fordi moren min syns han var så pjusk og tynn, viste seg at han hadde hofteslitasje. Etter den tid begynte han å tisse inne, så blir han redd for pappa og så gradvis mamma, da ville han plutselig en dag ikke komme inn, men mamma får lov til å klappe og kose med han når han er ute. Han spiser generelt mye mindre enn før.

er veldig fortvila, for jeg vil ikke at han skal gå rundt å ha vondt og føle seg redd. Noen som har tips eller opplevd lingnende. 

Anonymkode: ab536...681

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene din kjeftet på katten når han tisset inne, antar jeg. Katten er syk og klarte ikke kontrollere seg, og så opplevde han kjeft. Sannsynligvis ligger problemet der. Siden han ble redd faren din mistenker jeg at han kan ha brølt til han, kastet han ut eller på andre måter reagert på en veldig skremmende måte ovenfor pus. 

Hva sa dyrlegen dere skulle gjøre med hofteslitasjen?

Anonymkode: b217b...ec0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foreldrene din kjeftet på katten når han tisset inne, antar jeg. Katten er syk og klarte ikke kontrollere seg, og så opplevde han kjeft. Sannsynligvis ligger problemet der. Siden han ble redd faren din mistenker jeg at han kan ha brølt til han, kastet han ut eller på andre måter reagert på en veldig skremmende måte ovenfor pus. 

Hva sa dyrlegen dere skulle gjøre med hofteslitasjen?

Anonymkode: b217b...ec0

Wow så synsk. 

Anonymkode: 3f82d...fe3

AnonymBruker
Skrevet

Katten er redd og liker ikke foreldrene dine lenger etter kjeft .  Fiks det!

Anonymkode: 8e607...841

AnonymBruker
Skrevet

Er det tatt blodprøver på pusen?

Den er gammel nok til at det kan ligge mere bak. Kanskje den er mere syk?

Det er mange katter som gjemmer seg når de tror de skal dø.

Anonymkode: 69aa8...2bd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...