AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #1 Del Skrevet 16. april 2017 Nevøen min planlegger å ønske seg gavekort på cdon.no til bursdagen sin, noe jeg i utgangspunktet synes er en helt fi ide. Men så begynte jeg å tenke på en ting. Når han trolig vil ende opp med en haug med gavekort av typen 100kr, 150kr og 200kr og kanskje et par stk på rundt 500kr, kan disse kombineres da slik at han for eksempel vil kunne kjøpe seg en ting til 2000? Eller vil han måtte kjøpe bare mindre ting til under 100, 150, 200 etc enkeltvis og attpåtil måtte betale porto på hver enkelt? Er det noen som vet? 🙂 Jeg skulle gjerne spurt på cdon.no, men kundeservicen deres har stengt i påsken og gutten er utålmodig etter svar 🙂 Anonymkode: 40206...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 16. april 2017 #2 Del Skrevet 16. april 2017 Google litt, og her står det noe: https://www.gavekorttorget.no/voucher/62/cdon-com-gavekort#.WPPAAvmLSUk Jeg er usikker på hvor gammelt det er og om det er cdon som har skrevet det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #3 Del Skrevet 16. april 2017 Takk for svar Jeg er også usikker på om dette er skrevet av cdon.no selv eller ikke, så jeg han må nok pent vente til tirsdag med å få et sikkert svar. Men dette ser i hvertfall lovende ut Anonymkode: 40206...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #4 Del Skrevet 16. april 2017 Jeg fikk mastercard-gavekort, og i samtlige nettbutikker jeg prøvde var det ikke løsning for å kunne bruke flere kort på en gang. Endte opp med å kjøpe masse dritt til under hundrelappen pr stk. Aldri mer. Anonymkode: e8534...b34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #5 Del Skrevet 16. april 2017 Så utrolig håpløst. Da får man jo porto på alt også, da jo. Nå hjelper det ikke deg nå i ettertid, da men, men NetOnNet tar i hvertfall flere gavekort pr bestilling. Så vet dere det til en annen gang Anonymkode: 40206...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #6 Del Skrevet 17. april 2017 Cdon er kanskje den mest bedr!tne norske nettbutikken. Jeg får ofte universalgavekort fra jobben, og valgtr cdon.no flere ganger for å kjøpe bestemte produkt. De ble utsolgt hver gang mellom jeg la de inn i handlekurven og skulle betale, med anbefaling om å kjøpe et håpløst dyrt alternativ. Så de siste to gangene har jeg klaget til de og fått supergavekortet ombestilt til en annen butikk. Aldri mer cdon. Anonymkode: 42737...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 17. april 2017 #7 Del Skrevet 17. april 2017 13 timer siden, penny_ skrev: Google litt, og her står det noe: https://www.gavekorttorget.no/voucher/62/cdon-com-gavekort#.WPPAAvmLSUk Jeg er usikker på hvor gammelt det er og om det er cdon som har skrevet det selv. Gavekorttorget selger en slags univerdalgavekort. Når man får gavekort til Gavekorttorget kan man veksle dem inn i gavekort til fysiske eller til nettbutikker, for eksempel til CDON, XXL, Gsport osv. Man kan løse inn flere mindre Gavekorttorget gavekort til større gavekort til bruk i butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnuskeLuska Skrevet 17. april 2017 #8 Del Skrevet 17. april 2017 Samboer har brukt flere gavekort på en gang på cdon for ca et år siden. Du legger til en og en gavekortkode i kassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå