AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #1 Del Skrevet 16. april 2017 Jeg har ei venninne som rett og slett kveler meg. Helst vil hun være med meg daglig selv om jeg har dagene fullt med hus, jobb, trening og familie eller ønsker kun å slappe av en dag for meg selv. Det er så mye drama med henne, og hun krever at alle er der for henne. Det er utrolig slitsomt å høre om hvor mye hun "sliter" da mye av dette er selvforskyldt, bl.a. ved å forsørge en kjæreste som ruser seg, og derfor har lite penger, inviterer henne eller andre på middag men når jeg føler jeg må forsørge ved. f.eks. middag. I tillegg så forsyner hun seg av ting jeg har stående i skapet for å servere gjester når JEG selv Ønsker det/ ta med på spillekvelder osv. Hun klager vel egentlig på det meste og jeg må være en slags hobbypsykolog for henne. Hun har mange venninner men det er støtt og stadig meg hun kommer til. Selv har jeg en krevende jobb og orker ikke å høre problemer og unødvendig drama , sjalusidrama osv. Samme ting hver gang. Klarer ikke å å være der for andre når de trenger henne, og hun gir aldri noe tilbake/inviterer til noe sosialt eller besøk. Det kan nevnes at hun blir raskt sur dersom en ikke har tid til henne eller sier f.eks. at hun må være litt mer positiv. En gang ringte hun meg og jeg hadde ikke tid til å snakke med henne pga jeg var sammen med barn som krevde oppmerksomheten min. Dette ble sagt på en pen måte : jeg har dessverre ikke mulighet til å prate nå, men jeg kan ringe deg når jeg får anledning. Niesene mine krever all oppmerksomheten nå. Greit freste hun tilbake og la på, kort tid etter ble jeg skjelt ut på sms hvor dårlig venninne jeg er som ikke er tilstede når hun trengte det, at jeg er ego og tenker på meg selv osv. De få gangene hun er positiv så er det veldig morsomt å være sammen med henne, men det er dessverre sjeldent. Hva hadde dere gjort/sagt til en person som dette? Ønsker ikke å miste henne som venninne men skulle ønske at hun ikke var så utrolig intens og selvsentrert. Anonymkode: 825f2...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #2 Del Skrevet 16. april 2017 Jeg tror du mister henne om du sier noe uansett hvordan det sies. Så du får bare holde ut om du ønsker henne som venninne også fremover. Anonymkode: ec4af...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #3 Del Skrevet 16. april 2017 Her er det bare å si i fra med store bokstaver. Sånne folk forandrer seg aldri, jeg snakker av erfaring. Anonymkode: 25182...8ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #4 Del Skrevet 16. april 2017 Når hun freser slik, vær rolig og ærlig med henne. Forklar oppførselen hennes. Hun er voksen og burde tole det. Anonymkode: e0907...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #5 Del Skrevet 16. april 2017 neste gang hun freser til deg og sender deg stygge sms så svarer du høfflig at siden hun syns du er en så dårlig venn er det nok bedre at hun bruker tid med noen andre, siden du ikke er villig til å forandre deg. Anonymkode: 8529f...67f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 16. april 2017 #6 Del Skrevet 16. april 2017 Jeg hadde droppet henne lett! Men jeg er litt streng på hvem jeg gidder å bruke energien min på! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 16. april 2017 #7 Del Skrevet 16. april 2017 Hadde droppet henne. Virker som om hun er mer krevende enn hva hun er verdt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #8 Del Skrevet 16. april 2017 TS her Takker for svar, tror jeg skal ta meg en tur bort til henne i dag og ta en prat. Dersom dette ikke endrer seg så må jeg bare trekke meg bort fra henne og få henne ut av livet mitt. Stemmer hun er mer krevende enn hva hun er verdt. Anonymkode: 825f2...9c7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #9 Del Skrevet 17. april 2017 Hvordan gikk det Ts? Anonymkode: 9b81a...582 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå