macy_s Skrevet 16. april 2017 #1 Skrevet 16. april 2017 Gikk fra mannen min på tirsdag. Oppdaget i jula at han hadde vært utro i 1 år, og prøvde å tilgi for familien. På tirsdag fikk jeg bare nok. Han gjør som han vil og er lite interessert i høre på andre eller meg. Har også lært etter at jeg gikk at han mest sannsynlig har hatt forhold til flere.. på de 13 årene vi har vært samnen. Han bekrefter så til de grader ei gang utro alltid utro!!! Vi har ei datter på 7 år sammen og i kveld var første natta han har vært alene med henne siden hun ble født! Hun har alltid måtte ha barnevakt om jrg skulle bort! Og nå oppdaget jeg at han har vært på konsert i nabobyen i kveld. Så etter at hun var lagt gikk han ut og hadde sønnen sin på 13 til barnevakt. sønnen kan for så vidt være barnevakt, men første natta alene med ungene så går han på fest, edru men likevel!! Er det bare meg dom reagerer ?? jeg har i hovedsak hatt det meste av ansvaret for datteren vår på 7 og bonus barn 50/50. Min mann har ikke ønsket å bidra så mye med forklaring at han vet jeg passer på... Han er sleip oh slu, og har lovet meg kamp om datteren vår. Han vil ha henne 50/50, av den enkle grunn at han ikke vil betale for henne. Men han kjører kollektivt og må gå hjemmefra 6.30 hver morgen og varierende lengde. Da må evt barna være alene i ca 2 timer på morgenen. Jeg synes ikke det er Ok. Noem som har noen tips eller kan fortelle hvordan de fordelte barna og hva sa dere til barna ??
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #2 Skrevet 16. april 2017 Si nei, hold igjen, få deg en god advokat og forbered deg på sak. Noter alle episoder, inkl. det du skrev i innlegget. Anonymkode: f9eaf...21b 5
macy_s Skrevet 16. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2017 Skriver ned alt. Er utrolig smertefullt og vanskelig å innse at den trygge mannen og gode mannen jeg trodde jeg hadde er en løgner og bedrager. Har vært naiv og stolt på han. Og ungene var vist ikke så viktig likevel 😥
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #4 Skrevet 16. april 2017 Jeg synes du har all grunn til å reagere. Han virker ikke helt god han der. Datteren din tok neppe skade av at han var borte, selv om det altså var første gangen hun overnattet. Storebror var der og passer på, og hun hadde lagt seg. Men det vitner jo ikke akkurat om en mann med rette prioriteringer det der, han sliter tydeligvis med å ta ansvar, noe årene med utroskap viser. Nå er det jo viktig at jenta får ha kontakt med far tross alt, og jeg håper han skjerper seg i fremtiden. Anonymkode: 812a4...c1e
Outlander Skrevet 16. april 2017 #5 Skrevet 16. april 2017 ikke fæn at en sleipe, tåfatte drittsekk av en far skulle ha noe som helst ansvar for mitt barn hvis han latt sin 13 år gammel barn passe på henne mens han gikk ut på fylle. Får en douchebag. Advokat, noterer alt og frem til han viser at barna kommer først ikke i det hele tatt har 50/50. Når han viser at han prioritere barna, kan dere revurdere 50/50. (og bare for dere spydige mannfolk som kommer til å kommentere om fars rettigheter i denne tråden, jeg ville ha sagt det sammen om det var motsatt og moren var en sleipe, kjerring av en mor).
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #6 Skrevet 16. april 2017 Barn kan ikke velge foreldre. Anonymkode: df8fb...99f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå