Gå til innhold

Angrepiller, graviditetstester og rot...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg hadde uneskyttet samleie med typen og tok en angrepille etterpå... en uke etter jeg tok angrepillen fikk jeg blødninger som varte ett par dager (mye kortere og mørkere en min vanlige mens). Dette er nå 45 dager siden... og jeg har ikke fått noe mens... jeg har tatt en graviditetstest for to uker siden, den var negativ... 

Jeg er bare forvirret og bkir veldig engstelig når jeg ikke vet hva det er som skjer med kroppen min...  

Og jeg tørr ikke gå til legen min med dette fordi vi jevnlig har kontakt med henne grunnet helt urelatert kronisk sykdom... 

Noen som har noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta en ny test? Vi er ikke synske og kan fortelle deg akkurat hva som skjer med kroppen din til en hver tid.

Anonymkode: 0e4bd...5ce

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta en ny test? Vi er ikke synske og kan fortelle deg akkurat hva som skjer med kroppen din til en hver tid.

Jeg bare lurte på om noen andre har lignende erfaringer...

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Lkødrø skrev:

Jeg bare lurte på om noen andre har lignende erfaringer...

Det er svært få som har eksakt samme kropp som deg.

AnonymBruker
Skrevet

Drit i surmaga møkkasvar.

I angrepillen er det jo massevis med hormoner, ikke rart om det gjør noe med kroppen din. Om jeg var deg, hadde jeg tatt en graviditetstest og sjekket en gang til, og så tatt det derfra.

Anonymkode: 4b7a6...d89

Skrevet

Jeg foreslår at du begynner å bruke prevensjon. Angrepiller er egentlig bare en stor dose hormoner, man får samme effekt av å ta mange p-piller. Det sier seg vel selv at det ikke er noe man skal bruke på regelmessig basis. Siden testen er negativ er du neppe gravid, men det er velkjent at angrepiller kan forstyrre syklusen slik du beskriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...