Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
:hoho: 4.Dager igjen til jul,noen som gleder seg? Det gjør iallefalll jeg. :nisse::nissevink: Hva betyr julen for deg??????
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner jeg gleder meg masse til jul. Dette blir det første året jeg ikke feirer hos mamma og pappa, så det blir litt rart. Men jeg gleder meg alikevel. Dessuten skal mamma lage ribbe til meg første dag, så da blir det ihvertfall julestemning.

Skrevet

Jeg både gruer og gleder meg. Gleder meg til å dra hjem og være med familien min, gleder meg til god mat, sene kvelder med spill og hygge. Jeg gruer meg også, fordi det er første jul uten Pappa. Men det blir nok en fin jul uansett, vi skal le og kose oss så godt vi kan.

Skrevet

Gleder meg, og for meg betyr jul: Familie, venner, kos! En ren vinterfest. :D

Gjest alisia ikke innlogget
Skrevet
:hoho: 4.Dager igjen til jul' date='noen som gleder seg? Det gjør iallefalll jeg. :nisse::nissevink: Hva betyr julen for deg??????[/quote']

Julen for meg betyr først og fremst å feire jesu fødsel. Men betyr også å feire sammen med min familie, slappe av å komme i julestemning samt å spise god julemat.

Gleder meg først og fremst til at ungene skal åpne julegaver også.

Skrevet

Jeg gleder meg kjempemye!! Er kommet skikkelig i julestemning. Drar hjemover på onsdag så da får jeg 2 timer på Gardermoen til å kikke på julepynten og folkene som er der. Som jeg gleder meg,..hoho... :)

Jul for meg er snø, fyr i peisen, god middag, blide og pyntede folk....

Gleder meg mest til å se lillesøsteren min åpne pakker, og reaksjonen hennes når "julenissen" kommer :)

Ja, og så er det lenge siden jeg har sett besteforeldrene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...