Gå til innhold

Sydenferie-tips til to venninner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en venninne (midten av 20-årene) vil til Syden i år, helst med fine strender, god mat og litt liv (men ikke aiya napa, liksom).

Vi har sett litt på Kroatia, Palma, Spania, Hellas, etc. Ser ut som det er mye bra her. Men jeg syns det er kjempevanskelig å finne ut hvor vi skal dra og hvor vi skal bestille fra. Det er liksom et hav av nettsider og destinasjoner, og alt er egentlig ganske forvirrende. Restplass.no er for meg bare en eneste stor suppe. 

Har dere noen tips? Hvor burde vi bestille fra? Fly + hotell er vel rimeligst/enklest? 😅

Anonymkode: 9a174...2b2

AnonymBruker
Skrevet

Har noen vært i Hvar i Kroatia? 

AnonymBruker
Skrevet

Kreta er alltid et fint alternativ. Syns Kreta er langt bedre enn Gran Canaria og mange av de vanligste turistplassene. Kreta har fortsatt litt gresk preg over seg. Maten er nydelig god, strendene er fine, og det er ikke for mye partybråk samtidig som det er god stemning. Gode drinker. Ikke ille prisnivå, og enkelt å reise fra Norge.

Anonymkode: cf720...31a

AnonymBruker
Skrevet

Kreta er helt topp, skal selv dit på venninnetur i juni for tredje gang. Bestill på restplass.no :Nikke:

Anonymkode: 1afe6...bab

AnonymBruker
Skrevet
På 15.4.2017 den 23.18, AnonymBruker skrev:

Jeg og en venninne (midten av 20-årene) vil til Syden i år, helst med fine strender, god mat og litt liv (men ikke aiya napa, liksom).

Vi har sett litt på Kroatia, Palma, Spania, Hellas, etc. Ser ut som det er mye bra her. Men jeg syns det er kjempevanskelig å finne ut hvor vi skal dra og hvor vi skal bestille fra. Det er liksom et hav av nettsider og destinasjoner, og alt er egentlig ganske forvirrende. Restplass.no er for meg bare en eneste stor suppe. 

Har dere noen tips? Hvor burde vi bestille fra? Fly + hotell er vel rimeligst/enklest? 😅

Playa de Palma <3

Anonymkode: 14177...87c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...