Gå til innhold

Hvordan tolke hjerter på Sukker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann i tredveåra på Sukker. Det hender seg at noen markerer min profil med et gult (nysgjerrig) eller rødt (interessert) hjerte. Det er jo koselig det, særlig hvis jeg synes godt om vedkommende. Nylig skjedde det at ei markerte meg med et rødt hjerte, og jeg likte jo hennes profil godt, så jeg gjorde det samme for å symbolisere litt sånn "du smiler, så jeg smiler tilbake". I tillegg sendte jeg henne ei melding hvor jeg nevnte at jeg likte profilen hennes godt, og spurte om hun hadde en fin påskeferie. Hun leser meldingen, men kommer det noe svar? Neida. Og da står jeg litt sånn forvirret tilbake. Hva var egentlig poenget da...? Legger damer noe annet i disse hjertene?

Anonymkode: 8a48e...107

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame i 30-årene på Sukker. Hvis jeg gir noen hjerte (gult eller rødt) så betyr det at jeg vil svare om de skriver til meg, og at jeg skriver til dem om de gir meg hjerte tilbake. Det har skjedd en gang at en fyr jeg ga hjerte til skrev til meg, og først etter det oppdaget jeg noe på profilen hans som ikke fungerer for meg, da skrev jeg tilbake og beklaget.

Virker teit hun dama der som gir rødt hjerte og ikke svarer når du skriver til henne! Det ødelegger jo litt for oss andre.

Anonymkode: 213dd...704

AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo hende hun bare ikke har tid til å svare ordentlig ennå. Når jeg gir noen hjerter så har de min oppmerksomhet.

Anonymkode: 7f7c6...3fc

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge siden sendte du melding?

Anonymkode: 25bdf...521

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge siden sendte du melding?

Anonymkode: 25bdf...521

Ble sendt fredag. Tenkte bare det var rart siden hun tross alt har lest meldingen. Men trøster meg med at hun kanskje er på påsketur, og vil svare når hun kommer hjem.

Anonymkode: 8a48e...107

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...