Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har tips til en god håndkrem til tørre hender? jeg har prøvd så mye men ikke blitt bedre...:/

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kiehls! 

Anonymkode: 9be43...b13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket at du ikke har psoriasis eller eksem?

Anonymkode: 330f2...025

Skrevet

Locobase Repair!! Fåes på apotek, er ganske dyr men den er så feit at den holder lenge :) 

• Liker 1
Skrevet

Korres sin er veldig god. Også glad i Rituals og flere av bodyshop sine. 

Skrevet

Cicaplast håndkrem fra La Roche-Posay. Fås på apotek som fører det merket.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får helt vanvittig tørre hender om vinteren, og har prøvd "alt" (også flere av kremene som er nevnt av andre her). Det eneste jeg har funnet som FAKTISK funker- og dessuten blir værende på hendene etter at man har vasket dem- er Body Shops Hemp Hand Cream. Bare synd den ikke lukter litt bedre..! Lukten er eneste grunn til at jeg fortsetter å teste ut andre merker. Skulle så gjerne ha funnet en som lukter godt OG som hjelper hendene mine. Men enn så lenge er det bare Hemp-kremen som gjør jobben, så da får jeg bare leve med den litt ubehagelige lukten :ler: 

Anonymkode: 19f7c...b11

Skrevet (endret)

Elsker Weleda sin Skin Food! Den er kjempefet, helt fri for giftstoffer og kan brukes over alt. Fås på helsekost.

Endret av Audrey Hepburn
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ser fort forskjell på normalt tørre hender og psoriasis/eksem.

Ts, prøv Rituals eller Loccitane. Evt. kan faktisk spenol funke :) 

Anonymkode: efd83...1c8

Skrevet

Min klare favoritt er Boots Hand & Nail Cream (den intensive uten parfyme). Jeg takler ikke håndkrem med parfyme og liker heller ikke fete kremer som bruker lang tid på å trekke inn i huden. Denne er helt perfekt. :) Har jeg veldig tørre hender bruker jeg en fet krem om kvelden før jeg legger meg (da gjør det ikke noe at den ikke trekker inn med en gang) slik at den får trekke godt inn i huden om natten. Et par netter med god håndkrem gjør underverker. 

• Liker 1
Skrevet

Helosan, spenesalve du får kjøpt på FellesKjøpet. Passe fet, lukter godt og trekker raskt inn:)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

nei, jeg har ikke det... enda. men spørs om jeg må gjøre det :/

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får helt vanvittig tørre hender om vinteren, og har prøvd "alt" (også flere av kremene som er nevnt av andre her). Det eneste jeg har funnet som FAKTISK funker- og dessuten blir værende på hendene etter at man har vasket dem- er Body Shops Hemp Hand Cream. Bare synd den ikke lukter litt bedre..! Lukten er eneste grunn til at jeg fortsetter å teste ut andre merker. Skulle så gjerne ha funnet en som lukter godt OG som hjelper hendene mine. Men enn så lenge er det bare Hemp-kremen som gjør jobben, så da får jeg bare leve med den litt ubehagelige lukten :ler: 

Anonymkode: 19f7c...b11

Å fy, den stinker! Lukter råttent gress e.l., jeg klarer nesten ikke bruke den enda så bra den er. Tuben min er forvist til en skuff på jobben, kun for krisetilfeller. :P Men kollegaene mine klager når jeg bruker den ...

Den håndkremen jeg alltid kommer tilbake til når hendene mine er ekstra tørre er Neutrogena sin konsentrerte håndkrem. Jeg bruker alltid håndkrem i rykk og napp, og noen ganger (spesielt om vinteren) rekker hendene mine å bli så tørre at de sprekker opp og blør over knokene før jeg tar meg sammen. Om jeg da  er flink til å smøre med Neutrogena blir hendene mine fine igjen i løpet av et par dager. 

Anonymkode: 59cdb...761

AnonymBruker
Skrevet

Eucerin hand repair er fantastisk, men kan svi litt om du er sår på hendene.

Anonymkode: 8fec0...b3d

AnonymBruker
Skrevet

Bruker Logona daily care, kjøper den på iHerb. Jeg har hender som blir knusktørre og sprekker opp om vinteren, to netter med den kremen så er jeg nesten helt bra etterpå. Bruker den på tørre legger også. 

Anonymkode: 939eb...f2e

AnonymBruker
Skrevet

Gå på apoteket og kjøp Locobase Repair. Smør deg før du sovner på kvelden og du er bedre neste morgen. Den kremen svikter aldri. (Over 70 % fett.)

Anonymkode: 38d5e...28f

AnonymBruker
Skrevet

Tromborg sin. 

Ingen over- ingen under!! 

Anonymkode: c2d22...aeb

Gjest frøken_1975
Skrevet

Bruker L'occitane, behagelig lukt og fungerer bra:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...